Llagostera - Sant Maurici - Llagostera

Desnivell de pujada acumula 447 m

Seguint amb la teràpia de desintoxicació, avui he fet una sortideta rapideta amb el meu germà Albert. Havia quedat amb ell a les 8:30h a casa meu, i ell havia d'estar al Carrilet a les 10:30 ja que havia quedat amb la seva dona i el seu fill.

Com de temps anàvem molt malament, decidim fer una ruta ràpida fins a Sant Maurici, passant per Santa Ceclina i tornant pels camins entre Caldes i Llagostera.

Enfilem pel carrilet cap el bosc de la Torre, estan realitzant un colector que desemboca a la riera i el carrilet està desviat, per la qual cosa s'ha de borejar al contó de Bicis Medina.

Avui baixem per un corriol que juntament amb altres camins anem a parar a Can Companyó.

Creuem la carretera per la rotonda i enfilem cap al pantà de Can Companyó.

Seguim camí fins a la urbanització Santa Ceclina i pujem fins a l'ermita. Tornem a baixar per la urbanització i enfilem cap a Can Carbonell.

Girem cap a Can Poc i creuem la carretera novament pel pas inferior de l'Snak.

Agafem el primer camí a la dreta cap a Can Vendrell, que ens porta fins a San Maurici seguint la ruta de les ermites.

Camí amb ombra, que s'agraeix

Un cop al Santuari, que per cert trobem un fotimer de gent fet footing, agafem un camí asfaltat que ens porta fins a Caldes de Malavella, on fem una ruta turística pel seu nucli...

Santuari Sant Maurici

Enfilem cap a Llagostera per la Carretera, i al arribar a la rotonda, agafem el camí de Can Marques. Passem per Ca l'Estruc i per la Sureda, arribant a la carretera de Caldes a Llagostera, on agafem el trencant de Can Matetes, per anar a Can Caldes, però girem cap a Mas Andreu per tornat a pujar cap a Can Gasconell.

Seguim el camí de Creu de Serra i passem per Can Meri... creuem la carretera i baixem per l'antic circuit, que és sempre molt divertit.

Arribem a Mas Gotarra i enfilem cap el carrilet, on trobem al Marc fent pràctiques de bicicleta... bocata i cerveceta al Carril per tal de reposar forces.