Ofertes: 2 x 1



Distància total: 28,96 km
Desnivell de pujada acumulat:516 m
Pendent màxima: 16,5%
Índex IBP: 40

Petat estava de haver sortit de "juerga"durant la setmana... falten hores de son, però havia quedat per sortir una estona avui, així que m'aixeco i me preparo...

Vaig a comprar un croissant per esmorzar, i punxo... qui punxa anant per asfalt???

Truco al Miguel i li comento el que m'ha passat i que estic reparant la punxada... me ve a buscar... quan arriba ja quasi tinc la roda reparada...

Enfilem pel carrilet cap al Puig Gros...

Pel Pla de Panedes noto que la direccionalitat de la roda no es bona... veig que ha baixat una mica la pressió... no serà veritat!!! He punxat de nou???? Aguanto una mica, però veig que no... novament a canviar la càmera... i ja no tinc cap més... el Miguel me cedeix la seva, (gràcies company) trec una punxa tamany XXL i seguim.

Enfilem cap Puig Gros, les pujades són infernals... estic cansat, i me foto una suada del copon... cosa que no entenc ja que fa fred!!!

La veritat que avui he sigut mal company havent-me d'esperar a les pujades.... un cop a dalt fem un Kit-Kat, i cap a baix...



He baixat com mai... gaudint a tope de la baixada amb algun ensurt, on he hagut de rescatar al Miguel d'una bassa d'aquelles que surts moll fins a les orelles... s'ha quedat a una bora al ben mig i no podia sortir l'he he agafat la bici i pel talús l'he fet pujar...

Jornada divertida, encara que m'havia d'haver quedat dormint!!! Al final 2 punxades x 1 sortida...


Demà sortida amb el Club - Ruta de les ermites de Caldes... suaveta, però 40 quilometres!!!

7 comentaris:

MAD ha dit...

Hemos cumplido como unos campeones. A las 12 ya estabamos en casa y yo le he podido dar la bici nueva a mi hija. La salida corta pero intensa.Yo me había imaginado algo más "lignt" Y para la semana que viene, si te lo puedes arreglar, algo más cañero.

Por cierto, hoy por ti y mañana por mi.

Thanks

Jordi Marina ha dit...

Intentaré planificar algo para el sábado cañero, cañero...

Además esta lo de la Titan el viernes... y que tenemos una hora más por la mañana!!!

Buena suerte mañana con la bici nueva!!!

Mcklein ha dit...

Ei Miquel te has fijado que tu nik es igual que el de un editorial?jejejejeje ui ui como se enteren los de la competencia como se van a poner jejejejejejejeje.
Ya veo que vais a saco con la bike eh a ver si me entreno en 2 semanas y volvemos a quedar todos otra vez.
Un saludo a todos y buenas ferias.!!!!!

MAD ha dit...

Eso,eso!!!
menys comentaris i mes pedalar que fent comentaris no s' agafa la forma i en Jordi i jo tenim ganes de pillar-vos per banda a tú i en Raul.

Per cert, no conec cap editorial que es digui com jo, però si tu ho dius.

Parte de novetats:

La Xènia ha quedat segona de dos aquest matí a Amer i l' Arnau, ATENCIÓ, 4rt de la seva categoría a 7 segons del 3er. UN CARRERON!!!!

Com ja he pronosticat, abans d' acabar la copa gironina, fa podium segur (i aixó sense entrenar)

Amb la Xènia tenim la fita de que no la doblin abans de la primera volta. En quant aprengui a fer servir el canvi, ho aconseguim segur

REPTES. Cadascú amb els seus, sempre difícils però sempre possibles.

Jordi Marina ha dit...

Ivan: Menys xerrar i més pedalar... a veure si dissabte t'apuntes d'una vegada i te portes al Raül.

MAD: Me alegro que las cosas salgan bien, y que no sean tan accidentadas como la semana pasada.

El meu repte... recuperar les cames... quin mal!!!

Mcklein ha dit...

Miquel jo vaig a disfrutar de la bici no a pillar aun o l'altre jejeje que us piqueu amb una mosca a la minima jejejeje.
Pues ja saps Miquel un nou repte ensenyar a la teva filla a fer servir el canvi de la bici.
Felicitats pels petits que veig que piquen fort.
Anims i records.

Jordi Marina ha dit...

Ivan... res de piques, ni pillar, ni res... apuntat dissabte que gaudirem tots d'una jornada bttera...

En Miguel cada dia esta més fort, però jo, encara que me deixo la pell no el segueixo, i m'ha d'esperar, que tinc el poder (GPS), així que ja saps, t'apuntes amb mi i tranqui