No, no ha arribat l'amortidor...


Emprenyat, així estic... m'havia fet il·lusions de que gaudiria d'un cap de setmana retrobant-me amb la "meva" bici, però no, no ha arribat l'amortidor i tocarà seguir amb el "FERRO"...

Demà descans, ja que al Miquel l'han castigat per mal comportament. Encara que estic pensant en fer "alguna" segons com s'aixequi el dia...

Després de la terrible jornada de dimarts, on vaig estar supervisant unes feines en un túnel al Pol Nord (be... al Pol Nord no, però segur que allà feia més calor), no he pogut superar les conseqüències al meu organisme, i aquesta setmana la bici s'ha quedat penjada... ni el rodet he tingut ganes de posar en marxa...



Per cert, el meu germà Albert s'ha canviat els frens de disc, la qual cosa vol dir que he heretat uns magnífics Deore hidràulics que milloraran la frenada de la Hardrock... com sembla que lo de la Stumpjumper va per llarg, ara ja no tindré excusa per seguir a en Miquel a les baixades...