Paron


Quina hòstia me vaig fotre ahir... he estat rumiant molt i encara no se que va passar... increïble com es pot sortir volant en un camí quasi pla, ample, i sense cap dificultat tècnica... m'ha recordat una mica la hòstia que es va fotre l'Arnau ara fa uns mesos a Romanyà... inexplicable.

Les ferides, van... els cops, inflat-se!!!


Colze o cul?



Al final haurem de fer uns dies de bondat... me fa mal tot!!!!

La bici... manillar tord, maneta de fre de davant amb un lloc no molt agradable i latiguillo pelat... haurà de passar pel quiròfan, també!!! je, je

Gràcies a tots els que us heu interessat pel meu estat... tant als que ho heu fet pel blog, com pel telèfon o sms!!!

10 comentaris:

Edu ha dit...

Celebro que només siguin unes rascades i que només la bici hagi tingut que passar pel quiòofan. les caigudes tontes son les pitjors. Jo fa 4 anys vaig picar amb el colze contre una pedra mentre bevia aigua. resultat, el cap del radi trencat i artroscòpia al canto ...

Salut i ànims que queden dies pel proper cap de setmana !!

joan duran ha dit...

ostres,una bona castanya,m'alegro de que nomes siguin rascadas ara descansa uns dies i despues agafaras la bici amb mes ganas,recuperet i fins aviat

Pere ha dit...

Hosti jordi!!!!!

vaya tatoos!!!!

Salut.

Txema ha dit...

Deu ni do!!!! a cuidar-se de les ferides i els cops!!! Que no sigui res!!!

Paco ha dit...

Mala sort noi,..!! però son "gajes del oficio". De tant en tant a tot ens toca.Que et recuperis aviat..!!

MAD ha dit...

Hombre!!!!

mi oportunidad de cogerte ventaja!

Esta semana voy a salir todos los días para darte caña cuando vuelvas a pedalear.

JA,JA,JA!!!!!!

Nava ha dit...

Ostias !! pues no me había enterado, deu ni do, ya veo que estas buscando otros métodos de depilación que no conocemos, joder, fuera bromas, se supone que debes de estar algo mejor después de la caída, las rascadas tardarán en irse, pero los golpes como bien dices no harán más que empezar a aparecer y hasta a la larga encontraras de nuevos, espero que tu recuperación sea corta y puedas darle caña a la btt otra vez que la muy puta, ya que te ha tirado, no se le debe dejar descansar y enseñarle quien es el amo !!!! animo y paciencia, un saludo.

Anònim ha dit...

buff, ja em fa mal nomes de mirar-ho i recordar les vegades que m'ha passata a mi......
ara a patir uns dies amb les crostes....
que vagi be....

RB ha dit...

Doncs si veus in vaig caure jo l'altre dia, "ni te cuento".
Et petes, un mes sencer, de riure.
Apa a entrena més les caigudes.
Salut

Jordi Marina ha dit...

Gràcies a tots menys a un...

MAD que no me entere yo que sales sin mi!!!!