Nous destins... nous camins?

Modalitat: BTT
Desnivell de pujada acumulat: 1.036 m

Avui havíem planejat sortir a investigar nous destins, i per tant, nous camins...

Ja fa dies que teníem preparada una nova ruta treta del Wikiloc, que ens permetria enllaçar amb els nostres camins, per tal de descobrir-ne de nous, i anar a un destí que a en MAD li feia especial il·lusió. Palamós.

Així que sortim a quarts de nou direcció el Puig d'Arques on enllaçaríem amb una ruta circular que passa per Calonge, Palamós, Romanyà i el Puig d'Arques. Està plovisquejant, però si ens quedem no plourà res, i si plou, ja tornarem.

Anem xerrant, i és que tenim moltes coses de que parlar... la setmana passada no vam coincidir. Comentem una mica els temes de la reunió que vam tenir ahir per la III Marxa per parelles, que ja està aquí!!!

Així que de cop ens plantem a Can Llac, on decidim pujar al Puig d'Arques per la pista... quina merda!!! La pista, dona accés al radar meteorològic situat a l'esmentat Puig, però esta trencadísima, amb molta pedra solta que dificultat mantenir una cadència de pedalada constant... me costa pujar, tot i que fins ara anava molt i molt be...

Un cop a dalt, comencem una frenètica baixada fins a Calonge per una pista ample i costaruda... quin suplici pels de Palamós pujar al Puig!!! La sensació de fred és brutal, i es que després de la suada a la pujada, fotre'ns aquesta baixada fa que se'm congeli la panxa i els braços!!!

Arribem a Calonge, ens fiquem per una urbanització amb uns carrers amb fortes pendents, on veig quasi els 60 km/h al marcador... de seguit arribem al nucli urbà i ara toca seguir per la carretera fins a Palamós.

A primera línia de mar, aprofitem per fer un mos tot relaxant-nos amb les onades trencant a la platja, i sentint els primers trons...

El mar estava una mica picat, avui!!!

La proba de la sortida, no sigui que algú la posi en dubte!!! juas

Tornem, ara ja pel carril bici que va direcció a Calonge... ens endinsem direcció a la carretera que va a Romanyà, amb l'esperança de trobar algun camí que ens porti fins a zones conegudes... en principi el track va per carretera, anem en paral·lel fins que comencen les rampes més dures... aquí ja en MAD aprofita el seu menor pes per treure'm uns metres...

Arribem al camí que ens traurà de la carretera, però de seguit les primeres branques pel mig, els primers arbres caiguts, està net per anar saltant a peu, però és complicat avançar en bici. Veient les dificultats, i l'hora que és, decidim recular i seguir per la carretera fins a Romanyà... quina pujada!!! Me foto la suada del segle, tot pujant amb una cadència forta baixa, i és que no vull passar a pinyons més grans!!!

Arribem a Romanyà, on en MAD m'ha tret una bona avantatge, i decidim per on tornar... corriols i Pla de Panedes... baixem pels corriols, sempre divertits i després a planejar fins arribar a casa...

Bona ruta de pedalar, tot i que els camins no han sigut tant atractius com esperava!!!