Un mal dia el te qualsevol


Modalitat: BTT
Distància total: 19,25 km
Desnivell de pujada acumulat: 524 m
Índex IBP: 45

Avui havíem quedat uns quants membres del Club per fer el recorregut de la cursa que estem organitzant i donar el vist i plau final al circuit. També es contava amb la presència de Llagostera TV que filmaria algunes imatges del recorregut.

Com sempre passo a recollir a en MAD. Me'l trobo dintre el cotxe i me diu que no ve, que te un petit problema... sortirà més tard. Decideixo quedar-me amb ell i m'acosto a avisar a la resta de companys del nostre "abandó temporal".

Mentre fem temps, aprofitem per fer un cafè. Comentem els últims resultats del petits del Club a la Copa Gironina. També comentem altres actuacions i comencem a discutir que si es pot o no tenir un mal dia. En MAD diu que no, i jo defenso que si...

Al final sortim sobre les 10:30 h amb els problemes resolts...

Iniciem el recorregut i veig que en MAD no tira... collons, penso. Això són les classes d'spining que faig a les nits!!! Comencem la primera pujada que és molt suau i li comento que l'altre dia vaig fer un assaig de la cursa i que aquesta pujada se me va "atrancar"... pujo be, i veig que es va quedant!!! La moral me puja a tope i segueixo pensant en que l'entrenament nocturn està fent els seus efectes...

Seguim el recorregut, ara be una forta baixada fins al Ridaura, ha plogut i el terrenys és una mica argilós... patino unes quantes vegades i m'estimo més no arriscar...

Creuem el riu i ve darrera... increïble, ell no pot anar mai darrera!!!

M'equivoco de camí, i de seguit reculem... ens fiquem per un corriol i pujo davant, i deixant-lo enrere... no pot ser!!! El deixo passar i a una zona amb un gran xargai central passa be, jo aquí me vaig quedar enganxat amb els pedals tocant a terra l'ultima vegada que vaig passar, així que m'ho prenc en plan equilibrista!!!

Tornem a pujar i es queda... tinc tentacions de fotra-li un bon pal, apretar a tope i despistar-lo, però ell mai m'ho faria!!! Així que apreto al principi i després afluixo una mica per que m'atrapi...

Avui fa molt i molt fred, 3º marcava el termòmetre de la farmàcia quan sortíem, i les ulleres se m'entelen, ja no m'hi veig, no veig el GPS... decideixo treure-me-les en una de les parades que fem per reagrupar-nos. Com soc miop i alguna cosa més, no veig gaire per on vaig i no se si és bo o dolent, però vaig tirant...

Iniciem una de les pujades més tècniques del recorregut, amb un gran xargai, jo vaig patinant tot el circuit, així que se que posaré peu a terra segur, li cedeixo el pas a en MAD i jo vaig pujant com puc... que no passi d'aquesta setmana que canvio les rodes!!!



Arribem a dalt i paradeta per canviar l'aigua a les olivetes... resseguim un corriol molt i molt xulo que es va acabar de netejar la setmana passada... al final d'aquest corriol i ha un gir a esquerres molt i molt tancat... fem un parell d'intents per veure com el negociarem el dia de la cursa...


Aquesta no se si és la traçada bona...

Seguim i ja enfilem cap a Banya Croua... anem pujant i el vaig deixant... no pot ser... afluixo una mica per que m'atrapi... arribem a dalt i trobem un bon aplec de caçadors preparant-se un bon esmorzar... passem sense fer molt de soroll i arribem al creuament de camins... aquí hi ha el desviament del circuit llarg i el curt. La cara d'en MAD ho diu tot, agafem el curt... jo no tinc el track però fa estona que veig les rodades dels nostres companys que han sortit abans que nosaltres... les anem seguint fins arribar a la carretera de Sant Grau... en MAD està petat de l'esquena així que carretera i manta!!!

Arribem just després d'en Carles Hierro i en Jordi Llinàs... pel que sembla han parat a fer un avituallament amb els caçadors a Banya Croua i han anat a veure el pont que vam fer fa uns dies...

Un cop a casa i analitzant els temps als tracks dels dos dies que he fet la prospecció, podríem dir que avui hem fet la part inicial del recorregut molt més ràpid que l'altre dia, amb diferencies d'un parell de minuts per tram controlat... després ja vam parant a treure'ns les ulleres, fer "pipi", fer fotos, assajar girs a l'esquerra, i els temps s'igualen, inclús són millors els del primer dia...

Seguirem entrenant!!!

PD. Ho sento MAD, però per un dia que t'he fotut un pal, s'ha d'enterar tot-hom!!!! Cuida't

6 comentaris:

Carles ha dit...

Ostres tu... molt bé tio, veig que les sessions nocturnes t'estan donant resultats...
Jo cada dia faig menys, m'haure de plantejar fer alguna cosa.

Enhorabona Jordi!!

Anònim ha dit...

Collons molt cardat hauria d'estar en MAD pk algu el deixi enrera pk ultimament pel que veia estava en forma.Bueno com diuen un mal dia el te tothom jejejejeje.

Jordi Marina ha dit...

No acostumo a deixar escrits sense signatura, però veient lo sospitós del missatge, et diré que li he proposat fer dissabte una ruta de pedalar, amb uns poquets quilòmetres i m'està dient que es caga!!!!
Esta acabat total!!!

Anònim ha dit...

En MAD et matxacarà amb la seva nova Scott Scale 40!
T'ho dic jo que el conec be.Ja cal que apretis a la cursa per parelles,spinero!

Ivan ha dit...

Ja veig que aixo esta animat,suposo que en MAD us referiu a en Miquel,va Miquel no pasa res a tots ens pot passar aixo algun dia,a mi em passa cada vegada que surtu amb bivi menys quan vaig sol que aixis m'aseguro que no me deixa enrera ningu si et serveix de consol jejejejeje.
Que m'han dit que t'has canviat la giant?
Que t'has agafat ara?
Salutacion Jordi i companyia!!!!

Jordi Marina ha dit...

Certifico que en MAD torna a ser el mateix, tot i que m'ha espantat a la primera pujadeta que hem fet avui, després ha demostrat en l'estat de forma de sempre... dir que estava supermotivat amb la seva nova bici, que jo no he estat a l'alçada d'altres dies, que no puc sortir dos dies seguits...