Operació biquini. Setmana 7

Sí, ja fa set setmanes que vaig començar amb aquest repte de perdre pes... i ja feia dies que no escrivia al respecte per no avorrir-vos. Estic apunt de assolir el meu primer objectiu, que era perdre 10 quilets. La veritat és que no ha sigut fàcil, però tampoc una tortura... jo crec que més que parlar d'operació biquini, hauria de parlar d'operació canvi d'hàbits.

El meu dinar d'un diumenge qualsevol (salmó al papillot).... no s'admeten crítiques sobre la vaixella

De l'alimentació ja he parlat, i només comentar que fa falta molta constància... el cos s'acostuma a treballar amb poc aliment, en modo econòmic, com jo dic, i a la que te passes un dia, ho pagues car, recuperant el que has perdut en uns quants dies. També m'està ajudant augmentar el volum de treball al gimnàs... intentant augmentar el meu fons, estic allargant una mica les jornades d'exercici cardiovascular a baixa freqüència cardíaca (unes 120 pulsacions per mi), això m'està fent cremar unes quantes calories extres que ajuden molt a baixar panxa, i segons el meu pulsòmetre, he recuperat els nivells de forma de l'estiu passat i que vaig perdre pels volts de Nadal. Les sensacions sobre la bici són bones... sobre tot he guanyat en mobilitat sobre ella, i tot el que comporta, més facilitat per sortejar obstacles, millor posició a la bici, més seguretat a l'hora de baixar... a les pujades també he notat que m'és més fàcil pujar, però no és una millora com l'assolida amb el control de la bici... Queda, per tant, aconseguir el meu primer objectiu, que com ja he comentat era perdre 10 quilos, després tocarà arribar als 90 kg, que si tot segueix igual no costarà gaire, i més tard ja veurem... Agrair-vos tots els ànims rebuts... Gràcies

4 comentaris:

lukas ha dit...

venga campeon que con paciencia y perseverancia seguro que lo consigues

Ricard ha dit...

Compte, a veure si et tornes anorèxic.
Amb lo bo que és el porc mort.
Endavant company

Xavi ha dit...

Mmmmm... i quina vaixella!!! (ho sento, ja sé que no acceptes crítiques però no m'he pogut aguantar jejeje...)

Jordi Marina ha dit...

Lukas: Queda poc!!!

Ricard: Anorèxic!? Ja vaig dir que tenia una mica de sobrepés!!!

Xavi: Me la va regalar la caixa... d'aquí poc valdrà el seu pes en or per ser dels últims records del que van ser les caixes!!!