Tot suma

 
Aquests últims dies han sigut un no parar... he sortit quasi cada dia, sortides intenses, sortides més suaus, i proves de nou reptes. Però com diu en Xavi, tot suma.

La setmana passada la vam acabar amb en Dani pujant a Romanyà a tota llet. Vam arribar al mirador de les Mirandes i tornar en 90 minuts... encara recordo les malediccions que me va dir, però no vaig ser capaç de treure-m'el de sobre. Quin tio!

Dissabte vam fer una sortida més tranquil·la. El Club BTT Llagostera, col·labora amb l'entitat que recollia diners en pro de la Marató de la pobresa que organitzava TV3. Vam fer un recorregut d'uns 10 quilometres aptes per tot hom, amb algún corriol divertit pels nens més grans.



Diumenge descans. I dilluns, al fer festa a la feina, tenia deures per fer. Amb la Sandra havíem comentat d'anar a Romanyà i ensenyar-li com baixar a Llagostera, sense passar per la carretera. A més, aprofitaria per ensenyar-li el que anomenem la Roca grossa d'en Cases, que realment es el Dolmen d'en Roquet. I així va ser. 





Dimecres, el dentista te la culpa. Surto de la feina tard, i arribo al consultori dental com es evident tard, així que no m'agafen i tinc una mica més de mitja hora lliure fins a la sortida nocturna. Així que me poso les bambes i me foto a córrer pel bosc de la Torre. Quasi 7 quilometres a bon ritme, tot i les interrupcions d'un parell de trucades telefòniques. Me trec les bambes, i me poso les sabates amb cales, i agafo la bici... comença la nocturna... amb una mica de retard respecte en Toni, que va sortir abans, sortim en Miki i jo per atrapar-lo; això fa que la sortida sigui literalment a tope... no me quedava ni una pulsació més... inclús en algun moment li he de demanar a en Miki que afluixi el ritme, ja que no puc seguir-lo... quina rostida.... però pugem i baixem al Rocatal en 70 minuts... temps record. No se si serà el principi d'un nou objectiu esportiu!

Dijous sortida, inicialment "tranquil·la" amb en Dani... rodar, xerrar... tot s'arreglarà!!!!

Divendres, toca rodar amb la Sandra. És la ultima sortida abans de la Marxa de Cornellà de Terri de diumenge. Fem algun corriol, però la majoria pista per rodar les cames.

Total que en poc més d'una setmana m'he fotut més de 180 quilometres de btt, tot i això recupero be, tinc bones sensacions anant a bon ritme, i correguent m'estic sorprenent com vaig baixant els temps a cada sortida... 

Avui toca descansar!!!!