Vici

No, no m'he equivocat. VICI amb V baixa, ja que últimament tot el meu temps lliure se l'està emportant la BICI.

Dimecres, després de treballar, agafo la bici de carretera i a descobrir un nou port, el Coll de Bòixols. Be descobrir, tampoc. És un vell conegut de les sortides llargues en moto, revirat, amb bon asfalt, i unes vistes magnífiques.

Be, al que anava, escalfament inexistent. Aquí tot pica amunt. 20 quilòmetres pujant, amb uns 14 quilòmetres de port exigent, que en algun moment se m'ha fet llarg. Fred a 1.380 metres, cosa que no convidava a quedar-se molta estona badant. A més, era negra nit i no es veia res, així que baixada a tota llet.

Inici de les rampes... 14 km

Coronant el port ben negre... no hi havia ni lluna.

Total 41 quilòmetres i 900 metres de desnivell.

Dijous, nova sortida. En aquesta ocasió surto més tard, i preveig fer bona part de la sortida de nit, així que decideixo fer menys quilòmetres i amb molta més intensitat.
Ahir ja me va cridar l'atenció un desviament cap a Sallent, i enfilo cap allà. Collons!!! Rampes dures, però curtes... ideal per fer sèries. Veig 17 i 18% al GARMIN en vàries ocasions. De cop s'acaba l'asfalt... hi ha un jaciment arqueològic dedicat als dinosaures, que sembla que van campar al seu aire per aquesta zona... petjades, ous... interessant.

Els punts vermells son les petjades dels dinosaures.

Els ous.

Total 21 quilòmetres i 400 metres de desnivell.

Divendres... descans.

Dissabte, després d'estar una  estona regulant la suspensió de la NINER, vaig a fer una prova... me trobo be, i el que comença com una passejada, acaba en una bona volta, amb molt bones sensacions, i mirant de reservar energies per la sortida de l'endemà.
Total, 45 quilòmetres i 300 metres de desnivell.

Diumenge, flow!!! Vam refer una ruta que vaig inventar l'any passat. Recordo que aquella vegada feia molta calor i ho vam passar malament. Aquesta vegada ens aixequem amb boira... inclús diria que fa fred.
Iniciem la ruta cap a Ridaura, corriols divertits. Seguim cap a Tallades, per la pujada que han batejat com el "rapatxon" (Fonèticament s'ha de dir imitant la veu del Justo Molinero... coses d'en Dani). Roques Bessones amb una zona força tècnica d'aquelles de "pavernosmatao", Solius, Golf, corriols del Caixa Girona cap a Sant Feliu, anella saludable, Sant Elm.
Mengem alguna cosa, i enfilem per corriols cap a Selva Aventura, fins arribar a la carretera de Tossa, que seguirem uns metres, fins agafar el camí que puja fins a la Divina Pastora. Seguim fins a les Sorres, la Trencada, Sant Baldiri, Ridaura i cap a casa.
Total, 45 quilòmetres i 950 metres de desnivell.

Acabo la setmana amb les cames ben rostides i adolorides, per acostumar-me a les sensacions que patiré les tres properes... però ja ho explicaré!!!

Unknown ha dit...

Una ruta amb una mica de tot....rodar, pujades, baixadesssss, trialeras. Una sortida molt i molt maca. A veure quan la tornem a repetir.