L'arma definitiva contra les punxades. Això espero.


Els que me seguiu ja sabeu que últimament m'estic deixant el sou en parxes... cada sortida que faig punxo segur. L'ultima, li vaig prometre al meu company de fatigues que prendria una determinació.

Vaig estar parlant molt amb en Pep que porta un kit tubeless... ell me va descriure tots els passos a seguir per tal d'instal·lar-lo, totes les seves recomanacions, etc.

Dels seus savis comentaris, només hi havia una cosa que no me deixava tranquil, i era que les rodes amb el kit perden aire, i que per talonar-les fa falta un compressor.

Que passa si un diumenge després de dies sense agafar la bici la trobo amb la llanta tocant a terre i no tinc compressor... a la merda la sortida, o a corre a la benzinera a veure si es pot talonar... no m'acabava de convencer la idea.

Així que aprofitant que havia de canviar la coberta de darrera que estava a les últimes després de 2.900 quilometres, m'he ficat a buscar una solució... la coberta, la mateixa una Specialized The Captain amb armadillo (reforç de keblar), són una mica més pesades que les S-Works que portava però més reforçades per evitar punxades.





I la novetat, he substituït les càmeres convencionals per unes antipunxades. Porten dintre un líquid sellant que tapa el poro en cas de punxada... és una mica més pesada que la "normal", però no massa.



A veure si funciona.