MOBIAT, portant el pessebre a Cadiretes

Desnivell de pujada acumulat: 728 m
Pendent màxima: 20,6%

Després de parlar amb molta gent per veure si pujarien a fer el MOBIAT, ja no sabia a quina hora es sortia... per una banda el Club BTT va enviar un correu que a les 8:30h, per un altre el programa oficial deia que a les 8:00h, així que per si de cas i després d'haver parlat amb el MAD, me presento al pavelló a les 8.

Els dels 4x4 i les motos preparats

Trobo gent coneguda, l'Albert que volia pujar a peu a les 7 i s'ha adormit, i ara puja amb el 4x4, en Toni que puja amb la furgo ja que està lesionat de l'esquena, i gent que va arribant, l'Albert, en Pep, etc.

Va apareixent la colla

Quan som tots, iniciem el recorregut... ja de bon matí, els de davant acostumats a fotra-li canya emprenen un ritme molt fort... els "mortals" que anem darrera anem fent... en MAD es queixa del ritme!!!

Primer baixem fins a Can Moner, on la baixada amb 11 tius a tope és divertidísima... de seguit se li surt la cadena a un company de Sant Feliu, i es trenca el grup, i aprofitem el creuament del riu per fer el reagrupamanet.

A partir d'aquí ja comença la pujada... ja no valen mariconades!!! De seguit es trenca el grup... els forts i els "aficionats" i els que pugem com podem... seguim el riu una estona, i de seguit comença el que anomenem camí "Fill de Puta", evidentment per les rapes que te!!!

Només creuar el riu per última vegada he de posar el peu a terra, ja que enganxo una pedra solta i perdo el control... han anivellat el camí, però està ple de pedres que dificulten l'ascens... a partir d'ara venen unes rampes assequibles que pugem com podem... el ritme és altet... nou reagrupament i ara si que la cosa te tela... pujades del més del 20%... en un moment he de posar el peu a terre i començar a caminar... el meu cor vol sortir del meu pit... i no se com parar-lo... ni caminant baixo de pulsacions... renoi amb el "Fill de Puta"... deixem enrera la part més dura i fem un altre reagrupament... la gent va arribant amb la cara desencaixada...

Reagrupament després del "Fill de Puta"

Aquí els hi havia dit que sortia una tia en boles de les bardisses...

Ara ja és molt fàcil el que queda... només hi ha una pujada una mica tècnica, i com si d'un joc de dominó es tractés, el segon posa el peu a terre i així tots els que venen darrere...
Seguim el GR, és un corriol una mica ample fins a la carretera, i un cop creuada aquesta, agafem el camí fins a una esplanada propera al punt més alt, el Puig de les Cadiretes.... arribem a l'hora que els 4x4... els caminants ja hi son fa estona.

Una part del grup arribant a l'esplanada

Comencem a coure carn, a saludar als coneguts, i a menjar el que podem... fa fresca, però al cantó del foc s'està be... ens fotem la carn a la brasa, acompanyada de vi, cafè i galetes i fem petar la xerrada una bona estona.

La gent couen la carn... s'havia de fer cua!!!

87 persones... tot un èxit!!

Després del tiberi hi ha una subhasta d'objectes donats pels comerciants del poble... els beneficis que s'obtinguin van a la Marató de TV3 i a l'entitat organitzadora en un 50%.

La subhasta... hi havia un despertador que no va tenir gaire èxit!!!

Un cop finalitzada la subhasta i després de fer-nos la foto de rigor, portem el pessebre fins al Puig... la visibilitat es collonuda i s'aprecia fins hi tot els massis de Montserrat... fa molt vent i de seguit hem de baixar...

Portant el pessebre

Ja tots de nou a la plaça decidim per on tornar... la botifarra i les galetes estan travessades a l'estomac i no hi ha ganes de fer cap excursió per la zona, així que a baixar pel "Fill de Puta"... es divertidíssim, encara que les pedres que hi ha fan que hagis d'extremar les precaucions... anem parant per contar a la gent... m'ho passo teta... arribem a Can Moner, i comença de nou la pujada... és sua però llarga... i les cames estan fredes de la baixada... així que paciència i a munt... m'atrapen els 4x4 i els hi deixo passar... ens reagrupem al pla de Sant Llorenç i cap al pavelló tots junts...

Dimarts, una nova sortida... la ruta de reconeixement de la II Marxa per parelles de Llagostera que es celebrarà el 20 de desembre.