Revalidant els 100 km


Modalitat: Carretera
Distància total: 102,82 km
Desnivell de pujada acumulat: 1354 m
Índex IBP: 89


Quina pallissa m'he fotut avui!!!

Avui no tenia company de sortida... per problemes físics (recuperat ràpid!!!) en Miquel no sortiria, així que, veient com estan les muntanyes he decidit fer una èpica en carretera.

Ja he superat en una ocasió els 100 km i ara tocava revalidar-los. Però no en planer, si no amb un port important pel mig... el meu objectiu d'avui era anar fins Espinelves, menjar alguna cosa i tornar.

De seguit veig que Espinelves (uns 70 km) avui no els podré fer... m'he dormit i surto tard i les cames no van gaire be... me conformo amb pujar a Sant Hilari... que no està malament...

La ruta: Llagostera - Caldes - NII - Franciac - Vilobí - Santa Coloma - Sant Hilari... uns 50 km

L'aproximació fins a Santa Coloma molt tranquil·la, amb molt bona temperatura i tot relativament planer... a partir d'aquí comença l'espectacle...

Els que coneixen la carretera de Santa Coloma a Sant Hilari sabran que és un ascens constant de 25 km d'uns 650 m de desnivell , amb rampes suaus al principi, una part central molt dura i amb els 2 últims quilometres bastants planers per assaborir la "victòria".

Dons així m'ha anat a mi uns primers quilometres on m'he adonat que m'he quedat sense aigua, treient-me roba per la calor sufocant. Uns quilometres centrals on he volgut abandonar en varies ocasions, sense aigua, i arrastrant uns "desarrollos" de professional... Però al final he aguantat com un "jabato" y he coronat amb un dia preciós... La recompensa: una Cola Zero i 1,5 litres d'aigua al Bar "La Pedra Llarga", on dinava quan treballava a la zona ara ja fa uns 10 anys...

La tornada ha sigut més dura del que me pensava... amb una baixada que m'ha carregat molt les cervicals i els braços, per les frenades. A la part planera he pagat el fet de que durant el descens se m'han refredat les cames en excés i després no ha hagut manera d'agafar el ritme de nou (el mal de cul també ha ajudat i és que 5h 15min passen factura).

Bona experiència, encara que es nota que aquest hivern no he pogut fer grans rutes... molt breakfast i poca bike!!!

Altimetria

4 comentaris:

nikabike ha dit...

100 km tu solet... déu ni dó!!! Té molt mèrit perquè només tu pots superar els moments de crisi.... Ara a pels 150... amb companyia!!

Pere ha dit...

Molt bona sortida Jordi.
Estas imparable.

Salut.

Txema ha dit...

Bona ruta company!! Dijous passat hi vaig pujar i deu ni dó com les gasta la pujadeta eh!! jeje. Ah, per cert! El cap de setmana passat vaig pujar a St. Grau des de la carretera de Tossa. Molt guapo!!!
Vinga Jordi! a continuar pedalant!!
Fins aviat!

Jordi Marina ha dit...

NIKABIKE: ja estic pensant en els 200!!!

PERE: A veure si la fem aquesta junts... però sense petar-me!!!

TXEMA: Renoi amb la pujadeta dels co...ns Una de les rutes més maques que hi ha per la zona és: Llagostera- Romanyà-Sant Feliu-Sant Grau-Llagostera. T'agradarà!!!