Pedalada sostenible


Ahir, després de la sortida a Argimón, no m'aguantava ni els pets (es nota a la crònica... no!?), i avui hi havia la pedalada emmarcada dintre de la Setmana de la Mobilitat Sostenible...

Encara dintre el llit faig balanç... me fan molt mal de cames, l'esquena i el cap. Començo a renegar com un nen petit: no vull anar!!! Al final recordo que havia quedat que vindria el meu germà amb la seva dona i el meu nebot... m'aixeco!!!

La primera sensació al agafar la bici és.... Collons, quin mal de cul!!! Després, a la primera pedalada... Cony quin mal de cames!!! Veig que aquesta pedalada serà quasi pitjor que una de les etapes de la Transmontseny!!!

Trobo a la família, amics, i companys, i amb relativament poc retard comencem a desfilar escoltats per la policia municipal... l'agent tocava la sirena de tant en tant per fer la gràcia amb els nens i... collons el mal de cap, que ja no m'enrecordava!!!



Després d'una volta pel poble, per que s'ens vegi, enfilem pel Carrilet cap a Cassà. La veritat que no hi havia altre opció, molt de fang, que en algun cas ha provocat alguna caiguda...











La tornada per quasi el mateix camí... jo ja demanava l'hora al final, i es que a més he sortit en dejú i ja no podia!!!







Al arribar, l'Ajuntament hens ha obsequiat amb un bon esmorzar... això es fomentar la mobilitat sostenible...119 participants!!!



He vist a en Pere fent afotos, i espero que les publiqui per robar-les-hi!!! (Gràcies Pere!!!)