TRANSMONTSENY 2010 - La samarreta


Si alguna cosa te en MAD és paraula...

Va dir que faria una samarreta commemorativa i així ha sigut!!! Amb dos collons, si senyor!!!

Ahir a la nit estava davant l'ordinador, buscant noves rutes, nous llocs, i de cop sona el timbre... dubto uns segons per si és a casa del veí o a casa... de cop dic... cony, és aquí!!!

Estic en pilotes... be en calçotets i corro a posar-me uns pantalons i una samarreta, però quan baixo no hi ha ningú...

Més tard, ja estic dormint, i sona el telèfon... m'aixeco, ja que el tinc a rebedor i vaig a veure qui és... no és molt tard, però com matino molt, ja estic al llit apunt de dormir... quan arribo ja ha deixat de sonar... és en MAD i penso que el trucaré demà...

De cop sona el timbre de casa de nou... corro a posar-me de nou uns pantalons i una samarreta i obro la porta... és en MAD!!! me porta la samarreta commemorativa de LA TRANSMONTSENY... una ruta que ens ha marcat, per lo be que ens ho vam passar, i per que vam veure quin és el nostre nivell real...


El disseny és xulíssim... senzill, però que reflexa el que va ser la ruta... muntanya, els 4 integrants de la ruta... l'"anec" blau...


Crec que aquest gest es mereixia una entrada d'agraïment, i diumenge, si sortim, tens el esmorzar pagat!!!

Gràcies MAD!!!