Operació biquini. La informació definitiva.



5 comentaris:

arnau i xavier ha dit...

.. Deunidò Jordi, veig que avui dia fer dieta , és com fer un trencaclosques d'aquest de mil peces. Però ho has portat molt bé, no?
Salut i ànim per mantenirte!!

Jordi Marina ha dit...

Gràcies!!!

Ricard ha dit...

Que va passar la setmana 3,5 i 8, 1.6 quilos en tres setmanes.
Molt per sota de la mitjana 1.1k setmanals.
Salut

Jordi Marina ha dit...

La setmana 3, vaig tenir un dinar familiar diumenge, i dilluns va cantar. Vaig reaccionar i vaig prendre mesures per endavant.

La setmana 5, va ser més o menys normal... igual algun dinar de treball me va trencar la rutina...

La setmana 8, vaig celebrar el meu aniversari, amb pastis amb espelmes i pastissos varis amb el cafè... uf!!! impressionant!!! La setmana següent va ser la hòstia amb 13 hores cremant greixos com un burro... jo crec que l'el·líptica del gimnàs, quan me veu entrar, es posa en modo error!!! je, je

Pere ha dit...

Anorexicccc!!!!!!! Aixó no val, sense pes es mes facil anar amb bici.

Felicitats.