Recuperant

   
Aquests dies he estat malalt... be, recuperant-me de les conseqüències d'un fort refredat, que va acabar amb un episodi de forta febre, i amb un tractament amb antibiòtics posterior. 

Havia sentit que els antibiòtics te deixen KO. Jo crec, que no són els antibiòtics, si no que és la lluita que manté el teu cos amb els anticossos pels quals te donen l'antibiòtic. 

Així que a principis de setmana vaig estudiar que fer amb el meu pla d'entrenament ja que preveia estar tota la setmana sense activitat... la conclusió era fer una primera setmana suau de regeneració, de l'estil a les primeres setmanes del pla d'entrenament, i després tornar a la setmana anterior on ho vaig deixar. 

Com he dit vàries vegades, jo no me guanyo la vida amb això, i tampoc me jugo res... només vull estar be de forma, per gaudir el que faig. 

Així que divendres, tornant de treballar, i després d'una reunió complicada, necessitava desfogar-me una mica.... no volia sortir a fer exercici fora i passar fred, però necessitava cremar el que portava dintre. No se si coneixeu aquesta sensació? Tot i que encara prenia antibiòtics me sentia recuperat, tenia forces, així que me vaig posar un culot i un maiot, i a pedalar a la bici d'spining. Mitja horeta era el que m'havia proposat fer, i sobre tot no passar de certes pulsacions, però al final van sortir 40 minuts, que volia dir que estava millor del que me pensava. 

Veient que estava be, vaig decidir seguir pedalant indoor dissabte. Evidentment no podria seguir amb el que tenia previst fer, però al menys, si es que realment es perd alguna cosa en dies d'inactivitat, no perdria tant. 

Així que dissabte, després d'un bon esmorzar i una bona estona fent quatre coses per casa, torno a posar-me un culot i un maiot, i calco la sessió de divendres, tot i que l'allargo una mica més.... 50 minuts, amb molt benes sensacions, i el que és millor, amb un somriure d'orella a orella!!! 

I diumenge, veient que estava força més recuperat, vaig seguir, refent la sessió de rodet que havia fet la setmana anterior, amb 1 hora i 10 minuts, amb estones treballant a la zona del llindar aeròbic... i és dur!!! 

Així dons, i veient que la cosa no ha anat tant malament, reprenc els entrenaments a la setmana 11, que és just la que no he fet al estar malalt... seguim aprenent!!!

1 comentari:

Xavi ha dit...

Això és voluntat, clar que sí. Salutacions Jordi