Prospecció pel recorregut de la Marxa per Parelles



Distància total: 19,33 km
Desnivell de pujada acumulat: 598 m
Pendent màxima: 19,4%

Índex IBP: 53


El Club BTT Llagostera, ja fa dies que està preparant la II Marxa per Parelles que és celebrarà al desembre... el dissabte en Pep ens va convidar a fer la ruta amb uns companys seus de feina, però havíem quedat en Miguel i jo per anar als Metges a una altre hora, i ja no hi havia temps de refer els plans... en definitiva, que me vaig quedar una mica amb les ganes... be, d'aquells moments que no saps que fer, tens dos opcions, i no saps quina escollir, donat que totes te van be... així que en Pep me va passar el track per fer un cop d'ull quan pogués...

Avui, m'he despertat amb les cames una mica pessades... no se de que... Al final, després de molt pensar-m'ho, m'he decidit a fer el recorregut...

Com sempre, esmorzar i agafo la bici, són dos quarts de 10... que tard!! Surto ja!!!

Ahir va ploure i els camins estaven molt pesats... costava avançar, així que m'ho vaig prenent amb calma, donat l'esforç extra que s'ha de fer... el recorregut te uns 3 quilometres incials de planeig i després 5 quilometres de pujada constant, molt guapa, pel meu gust, que ens portarà a dalt de tot d'una muntanya on hi ha unes vistes magnífiques.... (no es pot dir res més!!!)

Vistes cap a Llagostera

Segueixo, gaudint de les vistes a les dues bandes de la carena, sent ara el recorregut més trencacames...

Vistes des d'un altre punt més endavant

Sobre el quilometre 10,5 trobo la dificultat del dia, una baixada molt tècnica que fa que hagi de posar el peu a terra... segur que hi ha gent que gaudeix baixant per aquí, però jo no acabo de sentir-me còmode...

A partir d'ara, el recorregut discorre per corriols estrets, estrets, amb poques escapatòries i llocs per avançar... els canvis de pendent són constants i el canvi pateix de valent i les meves cames encara més!!! Quedo ben xop!!!

Una altre pista... algú ha vist aquesta pedra?

Paso per una altre zona, on els símptomes de la tardor són evidents...

La Tardor ja és aquí!!!

Ja pel quilometre 17 veig que se'm fa tard, així que decideixo avortar la ruta i anar cap a casa... podria ben be ser el recorregut curt de la marxa.

Serà una ruta molt maca.