Volta als pantans de Susqueda i Sau v2

Modalitat: BTT
Desnivell de pujada acumulat: 1.309 m

Tenint en conte:

1. Ahir vaig estar a la Masterclass de la Selva pedalant 3 hores 30 minuts. Per sensacions, una hora d'spining, per mi, equival a més o menys 30 quilometres de carretera, tenint en conte que a la bicicleta estàtica no hi ha baixades on descansar. Total uns 105 km a ritme.

2. Que porto encadellant unes matinades del copon. Per feina, tota la setmana a les 6h, dissabte a les 5h. Per plaer, diumenge... a les 6h!!!

3. Ahir es va jugar la final de la Champions, i vulguis o no, vas a dormir tard.

Podeu fer-vos a la idea com estava el meu cos aquest matí quan ha sonat el despertador. He dubtat molt en aixecar-me. He analitzat alternatives. Avui volia sortir amb la bici, però volia descansar... també me seduïa la idea d'anar a veure com estan els pantans plens... així que m'aixeco, esmorzo, preparo la bici i l'equip i al centre de reunió.

Som 7 + 1 que s'incorporarà directament a la resclosa del pantà de Susqueda.

Encara estant fent obres canviant les vàlvules a la pressa, així que no podem passar per sobre de la presa de Susqueda, i ens toca baixar uns quants quilometres i tornar a pujar pel vessant esquerre del riu. Un bon escalfament.

Anem fent, la ruta ja es coneguda de molts de nosaltres i comentem l'espectacularitat del paisatge amb tanta aigua...

De cop, en Pérez punxa... fem un canvi de càmera ràpid, però no serveis... en Tià, que es veu una mica més fluixet que la resta, decideix seguir tot sol per així anar a un ritme més tranquil durant una estona...

Reparem i anem en busca d'en Tià... de seguit, en Dani punxa de nou.

Decidim separar-nos per, uns avisar a en Tià, ja que el retràs és considerable, i els altres, quedar-se i reparar la punxada d'en Dani.

Atrapem a en Tià i continuem una estona, fins que trobem un lloc on hauríem de desviar-nos per evitar una zona embardissada que vam patir l'any passat i esperar als companys que estan reparant la bici d'en Dani.

Ens reagrupem, ens liem, i comencem a anar per camins desconeguts i fora del track que havíem preparat.

Intentem enllaçar amb el track pels camins que surten al mapa, però de seguit veiem que és impossible... a tot això, en Toni i en Víctor han agafat un camí, que entenem, no és el correcte.

Quasi ens embardissem un altre any, probant un camí i un altre, però al final hem decidit agafar el que ha intuït en Toni i en Víctor com a bo, però abans de continuar parem a esmorzar per preparar el que queda.

Després d'agafar forces, en un pim, pam, ens hem plantat al punt més alt de la ruta creant la variant de la ruta dels pantans 2.

Comencem a creuar-nos amb la gent que hi participa en la Cabrerès. Tirem cap a Sau i a la baixada, començo a notar problemes de direcció... he punxat jo també!!! Inflo i cap a baix.

Arribem a la pressa del pantà de Sau i aprofitem per comprar aigua, i menjar alguna barreta. Inflo de nou la roda i pista cap a Susqueda...

Trencacames però divertit, perdo pressió però vaig inflant, no tinc ganes de treure la càmera. La bomba no me deixa inflar molt, així que l'operació es va repetint.

La pista es va fent eterna, i només espero veure la resclosa a la propera corba... no arriba. Al final veig la pressa, la roda ha perdut molta pressió, però aposto per arribar sense inflar més. Intento ficar tot el pes enrere per evitar fer malbé alguna cosa.

Arribem als cotxes rebentats, rostits pel sol i la calor, però amb una sensació d'haver gaudit d'una ruta impressionant!!!

No me sento les cames!!!