Mica en mica...

 
Després de la I Bicitrailter i de tota la polèmica que la va acompanyar els dies posteriors, un parell de dies de descans, van ser necessaris per recuperar el cos (sobretot el cul), i el cap.

Dimarts, amb el bon temps, vaig decidir que havia de recuperar el temps perdut, però gaudint. A mig dia, vaig sortir amb la bici de carretera per aquestes intransitades vies que tenim per la zona... Caldes, St. Andreu, Campllong, Fornells, i la tornada, ràpida, que no hi ha temps, Quart, Llambilles Cassà.

Al vespre, en Dani me fa tres propostes per sortir a córrer, quina de les quals mes heavy... ens decantem  per la que considero menys agosarada, però els càlculs surten malament, i ens plantem amb una sortida de més de 14 quilòmetres, que sumada a la sortida a migdia me fan arribar in extremis... Where is the limit? Its there!!!

Al dia següent nocturna amb el xavals... estan a tope, i jo noto, encara, els efectes de la rostida del dia abans, així que a les rampes a Romanyà me despenjo i pujo al meu ritme... arrosegant-me.

Dijous i divendres descans... per motius de feina estic fora, així que res!!!

Dissabte i diumenge eren els dies en que s'havia de dur a terme una de les diferents challenges que estan sortint últimament a l'strava... s'havien de córrer a peu 10 quilòmetres en menys de 90 minuts... en Dani, me proposa pujar al Montclar juntament amb en Llinàs... són 18 quilòmetres i uns 500 metres de desnivell... no ho tinc clar, però accepto el repte... quan m'aixeco no m'hi veig amb ganes de patir de manera desmesurada, i els aviso de que faré la meva... 10 quilòmetres pel Bosc de la Torre a ritme tranquil, me fan quedar dels últims a la Challenge esmentada, però si més no, m'ha servit per fer una horeta per la muntanya.

Diumenge estava programada la sortida a Llança que fem, últimament, cada any els del BTT Llagostera... ruta, banyet, dinar i tornada en tren... bon plan!!!

A diferencia d'altres anys, érem només 5, cosa que ens va fer anar a l'idea, gaudint dels corriols de la zona de Sarrià fins a Cornellà de Terri, dels camins fins a Figueres, i de les pistes fins a Llançà... a mig dia la temperatura, o la sensació tèrmica es va fer insuportable, i ens va fer patir de valent.


L'aigua del mar era molt freda, que juntament amb la calorada que portàvem, va fer que la sensació al entrar a l'aigua fos impressionant!!!

Amb el bon temps, sembla que les hores es van acumulant, i que farem un més de juny record!!!

I de regal, el nou vídeo de Danny MacAskill... brutal!!!!