Entrenant al gimnàs

Avui al entrar al gimnàs veig un cartell que diu: "Dijous tancat per festa local".

Penso: Renoi! Un dia menys per venir!!! Aprofito i decideixo recuperar aquest dia.

Ahir no estava molt fi, així que no vaig apretar molt, però avui les sensacions eren molt bones, i he començat amb 10 minuts de carrera. No estic molta estona, ja que com me sobren uns quilets no es gaire bo per les articulacions.

Després he passat a la bici. Aquestes bicis estàtiques són cada vegada més incomodes i no les suporto. Total 15 minuts a una intensitat moderata (poca càrrega i molta cadencia)

Al final m'he pujat a la eliptíca, que ara és la màquina que més m'agrada. He programat 60 minuts... i amb la técnica de mentalització que estic utilitzant per fer les pujades (posar-me objectius com arribar a aquell arbre, etc), i amb una mica de música techno que no se com ha arribat al meu MP3, he fet 1h10 minuts.

Resumint:

Exe. Time: 1:35
Kcal: 1240
In zone: 1:09
Average: 133

Fet caldo!!!