Intent de Pollastre

Desnivell de pujada acumulat: 721 m
Desnivell de baixada acumulat: 716 m

Poso el despertador a les 7:30h vull fer la ruta del pollastre i sembla que pot ser llarga.

Sona el despertador... no puc!!! Al final m'aixeco a les 9:00 tocades... esmorzo tranquil·lament, me vesteixo i agafo la bici. No tinc gaires ganes, però avui toca.

Recordo que avui hi ha sortida per a la mainada amb els del Club BTT Llagostera. Aprofito per passar pel lloc habitual on quedem per saludar. Trobo en Pere, un dels que ha anat a la Nisan, i xerro uns segons amb ell... esta be!!!

El nom de Pollastre fa referència a la cursa organitzada fa uns anys per la secció de ciclisme del CREC (Santa Cristina d'Aro), la ruta aprofita alguns dels seus camins.

Enfilo cap al Pla de Sant Llorenç on al final arribo a Can Moner. Giro a la dreta i travesso un parell o tres vegades el Ridaura. Començo a pujar per un camí idíl·lic, i és que la natura aquest any està magnífica.

Camí paralel al Ridaura

Segueixo pujant ara per una pista més ample paral·lela al Ridaura i a la Riera de Sant Baldiri.

Paella molt técnica, sempre que passo per aquí vull fer una foto. Avui és el dia.

Als peus del Puig de Sant Baldiri aprofito per fer un mos.

Continuo cap a Can Codolar, i pel camí de Sant Baldiri passo per la Creu d'en Barraquer.

Després d'uns metres agafo una pista cap a la Casa Nova. La pista és estreta, pedregosa i molt, molt tècnica, no apte per no avesats en el tema. M'adono que és més fàcil anar depresa que apoc apoc.

Això és el corriol!!!

Pel camí trobo el Mirador de les Comes i faig una foto.

Mirador de les Comes
Vista al Mirador de les Comes

Després d'una estona per la trialera/corriol, arribo a un camí més ample i segueixo el track.

Passat uns metres, m'adono que m'he passat el desviament del següent corriol. Aquest discorre paral·lel a la urbanització la Casa Nova.

Per aquí s'ha de passar!!!
Vistes de Sant Feliu

Avanço com puc i arribo al Mas de Santa Escolàstica. Aquí veig que el track continua per corriols, i ja no tinc temps, així que agafo un camí asfaltat i enfilo cap a Sant Feliu, on encararé cap a Santa Cristina i ja pel carrilet cap a casa.

Llàstima no haver-me aixecada a l'hora.