Ruta Interblogs

En Raul de Btt Griona Tracks (Mirafiori) m'ha proposat quedar per fer ruta per tal de coneixens.

Aquest dissabte, si no passa res, farem un sortida "interblogs", i hi ha dos opcions:

Ruta 1: El cementiri dels Jueus. És una ruta que no se d'on l'he tret, que surt de Girona i fa una volta per les Gavarres. Nosaltres sortiríem de Llagostera i enllaçaríem per la zona de la Casa Nova Can Bota.



Ruta 2: Fontaverna - Crispins - Cadiretes. Ruta que m'ha passat en Pep del Club BTT Llagostera per la zona de Cadiretes. Aquesta, encara que són tres tracks i no he pogut analitzar-la be, ha de ser molt maca.



Les opcions estan obertes. Per la ruta 1, envia un SMS al 6969 que digui Ruta 1.... eh!!! Es broma.

Digueu quina voleu fer.

Per cert, si algú es vol apuntar... ja sap!!

3 comentaris:

Mirafiori ha dit...

Ambdues rutes em semblen divertides, per la meva part tant m'és fer una que l'altre. Per tant deixarem decidir als altres.

No pateixis si ens perdem a mitja ruta, és el que té descarregar-se-les des de les webs... ja ens espavilarem per trobar qualsevol alternativa per reconduir la sortida.

A veure si en Miquel es pronuncia, i l'Ivan. L'Edu confirmat que no pot assistir, se'n va a fer "la ruta dels pantans" i pel que m'ha dit és ruta de tot un dia i de nivell alt.

Escalfem motors...

Jordi Marina ha dit...

A mi personalment me fa gràcia pujar a cadiretes. La veritat no se si és molt dura, però coneixent al Pep, segur que no fem el cabra per dins de matolls, etc.

Anima a l'Ivan, a en Miquel el trucaré al vespre per veure que vol fer.

També he convidat als meus germans, un ja m'ha dit que no pot venir, i l'altre segur que ha sentit la paraula "Cadiretes" i s'ha acollonit... no crec que doni senyals de vida.

A veure si podem ser colla!!!

Mirafiori ha dit...

En Miquel tampoc vindrà, com ja saps, són les festes de Llagostera i vol aprofitar la diada amb la nena.

L'Ivan confirma assistència, per tant com a mínim anirem tots 3.

Em sembla genial si fem la ruta que passa per Cadiretes, de fet crec que és una de les muntanyetes que ens falta per fer (de la zona).

Per tant, la ruta ens sembla correcte, només cal saber hora i dia. Per cert... com no ens coneixem portarem un clavell vermell al manillar... juassssssssssssssss............

Salutacions,