I és va fer el llum!!!!

Si, ja m'ha arribat el llum. Van arribar un dia abans del previst, dimecres.

Va venir per SEUR en un paquet correcte, dintre la caixa, amb una presentació molt decent.



Al obrir-la, trobem dintre: el llum d'un tamany aproximadament com un ou, una bateria del tamany de mig paquet de tabac, un cable per allargar la distància de connexió entre la bateria i el llum, un transformador-carregador, un suport pel casc, i unes petites instruccions. Trobo a faltar com fixar el llum al manillar, i posant-me en contacte amb el subministrador, me diuen que se'ls hi ha caigut de la caixa unes gomes i que me l'envien de seguit... un 10 per ells!!!

Connecto el llum amb la bateria, i aquesta te càrrega, així que no puc esperar més i me faig un invent per tal de col·locar el llum al manillar. Surto a provar-la.

No se com suspendre la bateria al quadre, i com ja és tard, me la fico a a butxaca de la jaqueta, aprofitant el cable allargador... després vaig esbrinar com posar la bateria al manillar, per exemple.

Així que me poso roba d'abric, que fa fred, i enfilo pel carrilet cap a Girona.

La llum es espectacular, te 3 posicions:

100% de potència
30-40% de potència
intermitència

De seguit m'adono que te un llum molt focalitzat, i que en la posició que la he col·locat, aquest, es desvia a un lateral... paro i miro de trobar una posició el més perpendicular al manillar possible... magnífic... quina "peazo" d'il·luminació que porto... baixo la intensitat, ja que me sobra llum, donat que pel carrilet amb la posició de mínima potència hi ha de sobres, i així estalvio bateria.

Arribo fins a Quart, i dono la volta... la sensació és de menys cansament, donat que no has d'estar tant pendent per on vas, ja que amb el frontal t'ho menges tot!!!

La tornada molt dura, ja que vaig marcar un ritme mol intens i de Cassà a Llagostera es va fer una mica duret... 35 quilometre en 1h i 3/4.

Avui he sortit amb la càmera de fotos per que podeu veure les sensacions...


Mínima potència


Màxim potència

M'he marcat 20 quilometres en menys d'una hora... sortint de Llagostera m'he trobat uns btteros que estaven estirant els muscles a l'alçada del Bar el Carril i s'han picat... m'han seguit una bona estona fins que m'han atrapat... m'han preguntat a on anava i d'on venia... una pregunta molt habitual en l'àmbit bttero... després de compartir unes paraules... m'han avançat, i he intentat seguir-los, però no he pogut... arribant a Cassa, semblava que els tornava a enganxar, però ells hi anaven a Cassà i els he perdut.

Crec que he fet bona compra... ja veurem.

Per cert, amb 3 hores que porten en marxa, encara la bateria no dona senyals de debilitat.

3 comentaris:

Breto ha dit...

Geniales las "medio huevo"..ahora que merito tiene salir de noche con estas luces,ja,ja!!

Noe SLopes ha dit...

Jajaja, Breto, el merito ahora está en salir con "ese frio", juassss
Yo tambien me pillaré las 1/2 huevo. Ya me estais dando envidiaaaaaaa

Jordi Marina ha dit...

Noe tiene razón... i el frio que pega... que????