Tornem a les nocturnes

Després de quasi una setmana al dic sec (diumenge, dilluns, dimarts i dimecres) per l'avaria a la Stumpjumper, avui l'Oscar m'ha obert la botiga per donar-me la bici reparada...

Diumenge vaig agafar la Hardrock amb el canvi petat per gravar el Track de la cursa de Sant Esteve, i comparat amb aquesta, és un tros de ferro!!!

He tornat a fer les nocturnes entre setmana i quan sortia de Llagostera pel Carrilet he vist als meus "amics" de Cassà que estaven mirant bicis a la botiga de l'Oscar... els he anat a saludar, com aquell que encén una metxa i he començat a tirar com mai... el pulsòmetre marcava 170-180 pulsacions, i a tope... al final m'han atrapat a la pujada de Cassà després d'una persecució de quasi 7 quilometres... hem estat xerrant una estona... pel que m'han dit, porten uns 8 anys sortint a la nit, i ja estan una mica farts del carrilet, però no volen canviar ja que se'l coneixen de memòria i a l'hivern ja se sap... ja arribaran temps millors... o millors temps!!



M'han preguntat quant de temps feia que sortia de nit.. els hi he dit que 15 dies... han flipat... "com aguantes aquest ritme?" La veritat que ja estava una mica petat, i menys mal que hem afluixat per xerrar. En un moment que he mirat el comptaquilòmetres anàvem a 35 per hora...

Be, per fi he acabat la bateria just al arribar a casa... 7,5 hores m'ha durat!!! Encantat amb el "medio huevo" com diu la Noe.

Per cert, no fa gens de fred, i amb el "calenton" de la persecució m'he fotut una bona suadeta!!!