Duplicant el cap de setmana

  
Fa uns dies que parlem de sortir dos dies seguits el cap de setmana per acostumar el cos... ahir, ja van caure quasi 30 quilometres i 700 metres de desnivell, i avui... avui uns altres 30 i 500 m de desnivell... per la zona del Rocatal i Romanyà!!!

Les sensacions d'avui no són bones, tot i que amb el pas del quilometres les cames anaven millorant... ho aconseguirem!!!!

Al migdia carregada de glúcids en família. Uf, ha quedat molt PRO, no? Be, dinar familiar per celebrar el meu 42e aniversari... merda! Perdo una pulsació... ara que!!! guanyo una nova càmera per seguir fent fotos a les sortides, i unes noves sabates per fondre-les pedalant!!!


4 comentaris:

Xavi ha dit...

Moltes felicitats! Em sap greu això de la pulsació jejeje...

Xevi COMAS ha dit...

Per Molts Anys!!!

jo ja porto uns quants any que em sap un greu anar rebaixant aquestes cony de pulsacions. Que hi farem!!!


Salut!!!

MIKI ha dit...

Felicitats company.

Gerard ha dit...

Felicitats !!
Si vols jo en tinc moltes de pulsacions !!!!
S'ha de ser generós.