Primer dia...

Amb ben poca bici a les cames, ens plantem al pont de l'1 de novembre.

La btt només ha sortit del garaig per fer sortides nocturnes, explosives, corrioleres, i sobretot, sobretot, divertides.

La bici de carretera roman a l'espera de millors moments.

Per contra, l'activitat corren s'ha intensificat notablement... dos o tres rodatges durant la setmana. Alguna sortida llarga, amb desnivell, i amb molt bones sensacions, el cap de setmana que fan que agafi confiança pels proper nous reptes.

Així dons, la previsió per aquest cap de setmana llarg, era que tindríem una nova bici dintre del grup, i vam planificar unes sortides dignes d'aquest esdeveniment.

Divendres vam intentar emular als nois de l'Escoleta i vam realitzar la ruta que van fer fa uns dies travessant la Vall d'Aro, uns 70 km i 2.000m de desnivell acumulat, els va sortir a ells... en el nostre cas, i donat que sortíem i tornàvem a Llagostera, vam modificar el recorregut enllaçant el seu, al Coll de matxo mort, i de tornada, a Romanyà. Veient que es faria tard, i que ja estavem una mica "petats", vam retallar un baixa i puja, dels Metges a Cassà i de Cassà als Metges. El recorregut... exigent, pistero, corriolero, divertit, patidor, nou... una sortida genial per estrenar una bici que no va arribar. Paciencia!!!

A la tornada, dissimulant la cara de petats després de 60 km i 1.500 m de desnivell

Diumenge vam quedar uns quants del Club BTT Llagostera per tal de fer el recorregut definitiu del la VI Marxa per parelles d'enguany... les cames notaven la pedalada de divendres, però el magnífic recorregut van fer que el cansament quedes en segon termini, i gaudisim dels corriols, dels "piques" a les pujades, a les baixades... que be m'ho vaig passar!!!!

Aquesta setmana començo a entrenar "oficialment"... avui és el primer dia... descans!!!

Comença una nova etapa... tornem als rodatges amb la bici de carretera, trauré el rodet del racó on el vaig deixar al començar la primavera, correré suau, suau... crec que he recuperat la motivació per tal d'afrontar aquesta etapa... però una cosa tinc clara... no seré tant estricte com vaig ser l'any passat... no deixaré de sortir amb la colla per no passar de pulsacions... no deixaré de corre per tal potenciar la bici, no m'interessa... no vull deixar la btt que tanta tècnica i força te dona... no vull deixar d'aprendre a millorar en aquest mon.