Castell de Sant Iscle amb el Club

Modalitat: BTT
Desnivell de pujada acumulat: 868 m

Avui presentàvem al Club una nova ruta que vam investigar ara fa un parell de mesos.

En principi 7 valents iniciem la ruta.

Enfilem pels Terrisos cap a la Ruira, on anem fent parades de reagrupament...

Creuem la carretera de Tossa i cap a Can Mundet toca pujar... l'Albert guanya el premi de la muntanya... i és que tant fer carretera, al final es nota!!!

...després van arribant en Carles i en Dani...

... i en Pep, i els germans Pérez. En Toni, encara recuperant-se de la lesió a la cama, ha vingut mig enganyat, pensant que la sortida no seria tant dura, però ha aguantat com un campió!!!

Un cop a Caulès enfilem per una pista on assolim velocitats de vertigen. La feina ha sigut parar per agafar un corriol que ens portarà cap al Castell...

Els efectes de la nevada de l'any passat, encara són evidents en alguns camins...

Al arribar al castell, els que no el coneixien, queden bocabadats...

Tornem fent alguna paradeta en algun lloc emblemàtic... trobem aquest molí "estrany"

... uns suros impressionants...

...i cap a casa, variant el recorregut que vam fer en el seu dia, passant ara per les Alcines i a fer una cerveseta ben fresqueta.