Nou objectiu - El camí de Santiago

Fa dies que comento que entreno al gimnàs.

Be és el moment de desvetllar l'objectiu d'aquest entrenament.

Fa ara un any vaig patir una parada dels òrgans del meu cos, els ronyons me van deixar de funcionar, tenia moltísima febre i la pressió arterial queia i queia... el meu cos es parava. Me van agafar en l'últim moment.

Vaig veure, com de vegades es diu, les orelles al llop.

Posteriorment me van detectar que tenia una malaltia molt estranya, "insuficiència de la glàndula suprarenal" això va provocar que en un moment d'estres del meu cos fallessin tots els meus òrgans vitals.

La recuperació va ser ràpida, i la meva vida va canviar en aquell moment, passant d'una persona inactiva, a no voler parar ni un sol moment, i com no recuperar un dels esports mes importats de la meva epoca juvenil, la btt.

Després de diferents revisions me detecten una infecció que és la que provoca la insuficiència. El tractament d'aquesta infecció provoca una recaiguda important, però l'inici de l'aventura que tinc previst córrer.

Durant la convalescència d'aquesta última recaiguda el meu germà, amb el que surto últimament en btt, me va proposar realitzar una gran ruta... no una sortida de cap de setmana, no... una gran ruta de quasi 10 dies. El camí de Santiago, concretament el camí francés.



Vaig llegir molt, del tema durant aquells dies, i vaig enganxar-me al camí sense haver-ho fet.

Així donc vaig decidir millorar la meva condició física per tal de realitzar aquesta aventura amb garanties per tal de preocupar-me només de coneixer nova gent, nous llocs... en definitiva, disfrutar del camí, i oblidar-me de les agulletes, de si podré pujar aquell port...

Estem a menys de 5 mesos de l'inici de la ruta i a partir d'ara toca preparar la bici, finalitzar l'entrenament, realitzar el llistat de les coses que he de portar...

Aquest és el primer capitól d'aquesta aventura.