Recuperant el temps perdut

Avui he rebut un mail del Miguel... ha estat fora aquest cap de setmana llarg i no hem coincidit per sortir junts... així que llegeixo i me diu: "Veig que aquest cap de setmana llarg has fet campana... que sàpigues que jo, encara que de relax, he provat l'espining i m'he fotut molta canya"

Que "cabrito"... s'ha fet un "estage" d'entrenament per fotrem canya les properes sortides... i no havia dit res!!!

Així que després de dinar començo a rumiar...

1. el dissabte sortida xunga a ritme suau donat que al Manel li van deixar una bici que no hi anava ni cap enrere...
2. diumenge que feia un dia de son (je, je)

... així que m'agafo el mallot, el culot, la bici... obro la porta del garatge... merda plou!!!

Torno a casa i torno a vestir-me normal... vaig a fer un cafè i a comprar un portabicis pel cotxe a l'Oscar...

Arribo a casa més desplomat que un gall d'indi el dia de Nadal (que són de cars aquests aparells per portar les bicis penjades!!!) i me dic... he de recuperar el temps perdut... així que m'és igual si plou com si no plou... surto!!!

La ruta... la meva, la rapideta, la Shell!!! i si no plou ja veurem...

Inicialment he començat a ritme de "Verano Azul", però un "capu...io" intentant emular a l'Ari Batanen, m'ha avançat amb un cotxe pel camí, aixecant una de pols impressionant... així que m'he desviat per un corriol, i aquí s'ha encès la xispa i he començat a tirar a tope... a la zona de Santa Ceclina he dubtat entre tirar cap a casa o fins al Castell, però mirant el cel, he decidit tirar cap a casa, i he encertat, ja que de seguit ha començat a ploure...total:18,7 km a 18,4 km/h de mitjana i 202 m de desnivell acumulat... no està malament per una "sessió d'spining"!!!