Sortida de Nadal - S'ha d'estrenar el que ha cagat el tio

* 26,47%, durant 100m, al km 24,68
* 15,90%, durant 500m, al km 15,48
* 14,51%, durant 1.000m, al km 15,31

Després de que ahir en MAD i l'Arnau es van rajar, avui tocava sortir ja que les prediccions meteorològiques eren bones... teníem 3h per plantejar una ruta, ja que jo havia d'estar com a molt tard a les 14h a casa dels meus pares per fer cagar el tió del meu nebot Marc.

L'hora de sortida prevista, i després de la farra d'ahir, era les 10h zulu... je, je

Així que puntual com un clau, me presento a l'hora a casa d'en MAD... i surt amb un nou equip i un nou seient super pijo de la muerte que li ha cagat el tió...

Nou seient a joc amb la bici

Nou equip tope professional!!!

Als pocs minuts apareix l'Arnau amb el nou equip del Medina Llagostera... renoi tots d'estreno!!!

Quina pinta de ciclista professional!!!

Així que un cop donat el vist i blau a tot, comencem la ruta d'avui, que promet de veritat... la idea és pujar a Caules... així que ens dirigim cap el Bosc de la Torre... primer de tot ataquem un primer corriol que no te cap dificultat, i que en MAD per tal de no embrutar el nou equip és salta, tot i la insistència que li he fet per tal de que tirés a l'esquerra!!!

Ens retrobem un cop el corriol enllaça amb la pista i ja baixem per un altre corriol que ens porta a una zona més planera que aprofitem per xarrar una mica... ja de seguit arribem a Santa Ceclina... aquí ja comença la pujada total, i és que la sensació de la ruta és que hem estat pujant tota la estona...

La Pujada a Santa Ceclina, en plat mitjà, que es notin les 3h de rodillo i les sortides nocturnes!!!

Una petita baixada i tornar a pujar per un caminet ple de basses... aquí ja el nou equip s'ha d'embrutar, no hi ha més reme!!! je, je Molinet i cap a munt... en MAD no te bones sensacions amb el nou seient... l'ha muntat ràpid aquest matí i no li ha quedat ben anivellat... intenta arreglar la situació...

En MAD i l'Arnau intentant col·locar el seient

Seguim pujant, sense cap peu a terra (increïble), i enfilem ja l'ultim tram fins a l'ermita...

Ermita de Caules

El primer avituallament a l'ermita... un barreta de cereals... en MAD m'ofereix una, però després del brutal sopar que me va oferir la meva cunyada ahir, no hi ha manera!!!

Seguim, i tornem a pujar una estona fins al Puig Ventós... aquí ja la baixada suau fins a l'inici de la pujada del Coll de Terra Negra... veig que els perdo, i giro el cap, de cop... una corba... on estava aquesta maleida corba!?!? Tiro de frens i vaig per la cuneta una estona, en MAD m'ha enganxat i es for una mica de mi... de cop dos motos d'enduro de front... el primer avisa i passem be!!

Ara comença la part més dura de la jornada, un ascens de coco, coco... i el vull pujar sense cap peu a terre!!! Inicio la pujada, pim, pam... en MAD i l'Arnau me passen... ja els passaré jo a ells!!! Pim, pam.. seguim pujant, l'Arnau no pot més i posa el peu a terra, l'avanço!!! Pim, pam... no vull que em passi com a l'estiu que creia que ja el tenia i no!!! Pim, pam... en MAD fa una parada tècnica d'aquelles de les seves, per baixar pulsacions.... l'avanço... pim, pam, vaig pujant... fins al descanset que hi ha per afrontar l'ultim tram, amb una pendent molt forta, acompanyada d'un ferm ple de roques amb un grau d'humitat important... pujo primer... a mitja pujada, no puc controlar una patinada de la roda de darrere i... merda, peu a terra!!! a la propera segur!!!

Un cop tots a dalt, iniciem la baixada, advertint a tots que s'ha d'agafar un trencant a la dreta per tal de seguir amb la ruta, que si no anem directes a Llagostera per una baixada del "copón"... vaig jo primer... agafem el trencant i comencem un descens suau fent zigazagues per la muntanya, gaudint d'unes vistes impressionats... de cop trobem la línia que es va baixar per la cursa per parelles de diumenge, l'Arnau la vol baixar, i cap allà que anem...

En MAD en plena feina

L'ultim tram te tela

A apretar les bicis toca

Decidim seguir l'ultim tram de la cursa per parelles i ens endinsem en una zona de corriol molt maca, però que les pluges han deixat el terreny molt flonjo i és fa dur pedalar... jo ho passo malament, i l'Arnau dona els primers símptomes de debilitat, però de seguit es recuperà, imagino haurà sigut la pujada d'adrenalina de la línia!!!

Ja baixem fins al circuit dels cremats on hi ha una rampa de més del 25%, que amb el material argilós que hi ha, juntament amb la humitat, es fa impossible de pujar, inclús a peu... seguim i ja enfilem camí cap a casa.

Última sortida per alguns de l'any molt i molt guapa, i és que m'agrada que els plans surtin be!!!

Anònim ha dit...

Hola,

bonito relato de la batallita de hoy. Pero siguiendo en tu linea narcisista de los ultimos dias, solo comentas lo bien que lo has hecho tu en algunos tramos. Danos un poco de cariño al Arnau y a mi,que nosotros también progresamos y subimos subidas imposibles.
Es que desde que te filmas en el rodillo estas de un creido.

JA,JA,JA!!!!!!!!!!!!!!!!!

Por cierto, nos podrias haber sacado en la linea bajando(y no andando)

Jordi Marina ha dit...

Por si no lo has notado:

1. Hago un extenso reportaje de vuestros regalos del tió, que es la leche!!
2. Comento tu torpeza a la hora de recibir ordenes: izquierda, derecha, por el corriol de la izquierda, POR EL CORRIOL DE LA IZQUIERDA!!!
4. Super reportaje del reposicionamiento del flamante sillín!!!
5. Antes, cuando iba detrás, si que podía relatar vuestras peripecias, pero últimamente, no se que pasa, que voy siempre delante, y me queda poco más de lo que me pasa a mi por contar!!!
6. Finalmente, tenia que haber grabado el vídeo de la linea, contigo gritando fuera de control, cuando te has tirado por esa bajada que, si, he fotografiado en marcha.

La verdad es que el blog lo tengo para explicar mis rutas, y si quieres que se hable de ti, te haces uno!!!

JUAS, JUAS, JUAS...

Bromas aparte, es que hoy estaba que me salia, tio!!! Para la próxima intentaré no ser tan Narcisista y Egocéntrico!!!

Nos vemos el año que viene!!!!