Pràctiques de navegació...


Modalitat: Btt
Distància total: 31,18 km
Desnivell de pujada acumulat: 712 m
Índex IBP: 51


Avui no sabia com titular l'entrada. Hi havia vàries opcions:

1. Sortint amb els PRO's
2. Disculpam!!!
3. Volta amb la família

I al final he decidit titular-la així... "Pràctiques de navegació" i no amb GPS precisament... però no avancem aconteixements...

Be, durant la setmana amb en MAD vam estar parlant que fer... al final, per motius professionals, en Jordi (al que vam inocular el virus la setmana passada) queia, i ens posàvem una serie de condicionants per planificar la sortida:

1. Mínim entre 35 i 40 kms
2. Hora d'arribada, les 11h
3. Fugir de l'aigua

Li envio un correu a en MAD amb 3 + 2 opcions:

1. Ruta circular per l'Ardenya... uns 40km i 800 m de desnivell acumulat. (Nova)
2. Ruta per les Gavarres i l'Ardenya... uns altes 40 km i 900 i pico m de desnivell. (Nova)
3. Ruta per les Gavarres que surt de Font Picant, la qual cosa vol dir que amb l'enllaç del carrilet faríem els 40 km i 900 m de desnivell... durilla!!! (Nova)

Altres opcions serien Caules o Caputxins... unes velles conegudes, i no per això exentes de dificultat...

El problema de l'Ardenya és que s'ha de creuar el riu en vàries ocasions, i amb el que ha plogut pot ser que el riu estigui "increuable"... i no és plan de recular com marietes, ni de remullar-se fins al genoll...

De totes maneres, a mi me tira molt la opció 1 i així li dic a en MAD...

A la nit, teníem reunió amb els del Club BTT Llagostera, per tal de confeccionar el calendari de sortides i tractar altres temes com, la nova equipació que farem de cara l'estiu, una targeta de soci, amb avantatges a comerços que vulgui col·laborar, etc...

A la reunió ve en Josep Duran, un PRO que corre els campionats provincials, i que surt quasi a diari, i xerrant comenta que dijous a la nit va baixar a Ridaura i que hi havia molta aigua, que no es podia anar... així que els plans es trastoquen una mica, i me decanto per la opció 2 i si la cosa pinta be... tirarem al final cap a Ridaura...

Després de la reunió anem a fer unes cerveses i s'apunta a la sortida en Joan Duran, i en Quim Mallorqui, que esta preparant la Titan, també s'interesa, però sortim molt d'hora per ell...

Avui, puntual com sempre, me presento a casa d'en MAD, i sorpresa... en Joan, en Quim i en Pérez "gran" (que és el petit)... surt en MAD i flipa... no sabia res!!!


En Pérez, en Quim, en Duran i en MAD


Sortim!!!

M'acosto al pavelló per si es presenta algú més, i enfilem cap a les Gavarres... anem per camins coneguts al principi, i per nous o que havia passat molt poc, després... els camins són rieres... hi ha molta aigua, i anem esquivant basses constantment.... algunes no es poden esquivar i les travessem... en Joan no pot anar darrera meu... és impossible, ell ha d'anar davant!!! Li vaig indicant els camins que ha d'agafar i ens equivoquem unes quantes vegades...

Portem una mitja hora de camí quant en Quim comenta que vol pujar al Puig d'Adric pel "Mortirolo"... no tenim gaires ganes... en Pérez porta molt temps inactiu i jo estic tocat de dormir poc durant la setmana... així que seguim el track cap a Font Josepa i ell segueix cap a l'Adric...

Al trencant de la pista del Puig d'Arques, parem a menjar alguna cosa, i apareix en Quim... segueix amunt... ha d'entrenar per la Titan!!!


Menejant alguna cosa

Nosaltres enfilem cap a Romanyà passat per Font Josepa... un puja i baixa macu de veritat... ja no hi ha tanta aigua!!!

Un cop a Romanyà, agafem uns corriols aprop del cementiri que ens portaran a una zona desconeguda total... anem molt depresa i ens saltem una alzina milenaria... menys mal que en Duran l'ha vist i reculem...




Alzina milenaria

Arribem a Romanyà i aquí enfilem el GR... en Duran i en Pérez, que són els que van més ràpid, tenen un petit ensurt al equivocar-se de traçada...


Mireu les patinades de les rodes... s'han quedat a un tris de fotres una bona nata!!!

Ara ja agafem corriols que només coneix en Duran... corriols estrets, estrets... d'una pendent brutal en ocasions, però alhora molt i molt divertits... jo no els gaudeixo gaire... vaig cagat!!! trobem a la simpàtica bettera d'altres dies... i xarrem una estona amb ella... va sola en direcció contraria... nosaltres hem matinat més!!!

Seguim "corriolant" fins arribar al Carrilet... s'ha acabat... hi ha molta aigua com per seguir cap a Ridaura, així que cap a casa... tot xerrant...

De cop, veig al cunyat del meu germà!!! a la cunyada del meu germà!!! collons!!!! Els crido... no me fan cas... i de cop... apareix el Marc, el meu nebot!!! i el meu germà!!! i la meva cunyada!!! estan fent el carrilet fins a la Font Picant... m'acomiado del grup i m'en vaig amb ells...

Vaig xerrant amb en Marc, que ara esta molt divertit... i arribem a la Font Picant, on aprofitem per esmorzar...


La família al complert


En Marc s'ha menjat les meves barretes energètiques...

La tornada més lenta, i en ocasions hem hagut d'apretar a en Marc, però s'ha comportat com un campió... la gent l'anava animant i tot!!!

A la tornada m'he trobat amb en MAD de nou, que ha sortit a entrenar amb les dues Xènies... 3a i 4a classificades a la cursa de la Caixa Girona a Fontocoberta... les pobres han tingut una caiguda una mica forta, amb morat inclòs, però res d'importància!!!

Dissabte que ve... més!!!



La ruta



L'altimetria

6 comentaris:

MAD ha dit...

Hoy la salida muy bien. El ritmo un poco PRO, pero la ruta bonita.
La crónica también muy bien, mejor que otros días, con fotos y comentarios muy acertados.

Por lo demás, solo decirte que no estaba la panadera.

joan ha dit...

hola nois:la sortida de avui molt divertida amb una mica de tot .Jordi si agafas confiança a las trialeras i corriols disfrutaras un COPON

Arreplegatsbtt ha dit...

MAD: M'he pres la crònica amb una mica de temps per madurar-la... han passat moltes coses noves i no previstes!!!

JOAN: Després de l'aterratge amb la boca que vaig fer per l'Ardenya ja no soc el mateix... necessito més confiança!!!

Ruta per recordar per molts motius... per cert, si algú veu un SAAB negre amb dues bicis a dalt... aparteu-vos!!!!

arnaudonate ha dit...

Hola

Ja veig que us esteu entrenant per arrassar-meÇ! Ah i per cert aque ve lo del saab?

Adeu

Jordi Marina ha dit...

ARNAU: Felicitats per la teva victòria a Sant Hilar... arrasar-te a tu? Haurem de buscar les rutes amb pujades que sembla que últimament és el teu punt dèbil!!!

Dissabte més... no?

Albert ha dit...

Tranquils! el tema porta-bicis està arreglat! Ens veiem el disapte.