Intentant-lo

Modalitat: BTT
Desnivell de pujada acumulat: 577 m
Index IBP: 40

Avui hem fet el segon intent de la setmana per sortir a fer una volta per les Gavarres....

Ahir vaig estar una bona estona buscant una ruta que es pogués fer sense problemes pels arbres caiguts per la nevada... llegint la descripció, tenia la candidata :"Ruta trencacames, 100% ciclable i per pista". Aquesta és la nostra...

Amb en Miquel Àngel havia quedat a les 16h i disposàvem d'unes 3 horetes per fer-la, així que enfilem pel Carrilet fins a Cassà, que és des d'on comença la ruta... el fort vent ens empenta a molt bona velocitat...

Un cop arribem a l'estació de Cassà, seguim el track... promet, ja que comença amb una bona pujada... de seguit trobem unes molt bones vistes, i ens costa una mica orientar-nos... seguim l'ascens, i trobem el primer pi caigut a terra... merda!!! Seguim l'ascens i la cosa empitjora, un altre arbre tombat al mig del camí... així fins que comencem a baixar, i la cosa es posa encara pitjor donat que anem per la vesant més castigada per la neu i el vent...

En MAD saltant unes dels nombrosos arbres caiguts

Al final hem de desistir, mirem el GPS per trobar una sortida d'aquella trampa ratonera... veig que podem enllaçar amb l'inici del track i enfilem pel mig de camps i carregant la bici a l'espatlla... arribem a una casa on estan tallant llenya... veiem un porquet d'aquest xinesos que ens crida l'atenció...

Conversem amb els propietaris... la pregunta és obligada... arreglaran tot això... la resposta d'ells és contundent: "si, si no això s'encén a l'estiu i no ho para ni Deu. Les Gavarres a prendre pel sac."

Jo no ho tinc tan clar!!! Ens acomiadem...

Tenim dos opcions, tornar pel carril amb un fort vent de cara, o tornar per Mas Basset, La Cabra Penjada, Cal Soldat... donat que dilluns vam veure que es podia passar, decidim agafar la segona opció...

La tornada cadascun al seu rotllo, sense parlar gaire, es nota la decepció... i és que s'ha acabat el BTT per una bona temporada... fem broma, en repetir la ruta de dissabte, un dia la farem en un sentit, i l'altre en l'altre, per no avorrir-nos...

Altimetria... la ruta prometia

Al final hem suat una mica la cansalada... sobretot pel fort vent.

Txema ha dit...

Quina llàstima les gavarres! amb els corriols que hi han i que ara mateix estan impracticables. Espero que ho netegin, sinó tindrá raó el que diu el propietari del Mas. A seguir pedalant!
Fins aviat!

Jordi Marina ha dit...

La veritat és bastant desevador!!!

Hi ha molta feina a fer!!!

Salut i pedals!!!

Edu ha dit...

Tardarem molt a tornar a disfrutar dels camins i corriols de les Gavarres...esta tot en molt mal estat. Esperem que a l'estiu estigui tot net, no vull ni pensar que podria passar quan no hi hagi pluja i tot estigui sec...Per la meva part, també per la falta de la BTT ara toca fer carretera.
Salut !

arnaudonate ha dit...

Ei, el pagés té rao i si no ho netegen tot cremarà. Per cert, aquesta nova modalitat de sortir a la tarda a què vé ?

Adeu

Jordi Marina ha dit...

EDU: Que tinguis sort amb la Começal de BTT... espero que la cosa millori durant la teva incursió a la carretera.

ARNAU: A la tarda dilluns per que treballava al matí i dimecres... pregunta-li al teu tiet!!!

Dissabte Tossa, que ho tenim controlat!!!