No només de bici viu l'home... treking al Matagalls


Modalitat: Treking
Distància total: 8,16 km
Temps: 2:53
Desnivell de pujada acumulat: 589 m

Avui en MAD m'ha deixat tirat, així que s'havia de buscar una alternativa...

En Manel, el meu germà petit, s'en va a l'estiu a pujar el Kilimanjaro, així que ha d'entrenar força. Jo, que m'apunto a un bombardeig, m'afegeixo a la sortida que organitza ,juntament, amb el seu company Kako...

Sortim de Collformic... quins records on a la Transmonseny la màquina de begudes del restaurant me va salvar la vida a la segona etapa.

Comencem a pujar i pujar... els primers metres guanyem alçada ràpidament... en Kako va marcant el ritme, en Manel s'endarrereix i jo al mig... de cop veiem que puja gent a tot drap per altre camí, i ens adonem que ens hem colat... camp a través tornem a enllaçar amb el GR i seguim cap a munt...









Trobem la primera neu de la temporada... la temperatura baixa, la boira ens embolica, no es veu res, i el fort vent que bufa fa que la sensació tèrmica sigui molt baixa.





Ens guiem per les pintures al terreny, pels hitos... no es veu res... queda poc, estem a tocar, ho intuïm, però no veiem el cim... de cop, la creu!!! Ja som a dalt...





Ens amaguem rera la creu per fer un mos protegits del fort vent que bufa, però hem de menjar ràpid o ens quedarem glaçats... jo ja tinc les mans gelades, i no he portat guants... en Manel me deixa els seus i comencem a baixar a tota llet!!!

Baixem molt ràpid i comencem a trobar gent que puja... a aquestes hores i amb aquest temps!?!?

Seguim al nostre ritme i cap a baix... en Manel comenta que ara, només faltaria que plogués... i comença a ploure, be, al principi a nevar!!!

Seguim baixant, hi ha zones amb molta pedra, que juntament amb l'aigua que cau, fa que sigui perillós i afluixo una mica...

Seguim trobant a gent, alguns ens pregunten com esta el temps per dalt... els aconsellem baixar...

Al final arribem a Collformic, molls, i amb fred... el bar que em va salvar la vida una vegada, ara me la salvarà un segona... un cafè amb llet ben calent fa que entri en calor ràpidament...

Bona sortida, encara que el temps no ha acompanyat gaire...



Fotos d'en Manel. Gràcies