D'estreno

   
Ahir me la van donar. Una flamant NINER EMD. Si. Una 29ou.

No vaig poder estar-me i vaig sortir a fer un volt pels corriols del bosc de la Torre i rodar una mica pel carril. Les sensacions són de comoditat i velocitat.

Avui, amb en Manel i en Dani he fet el preestreno. Pujada al Poblat Iberic. El camí encara esta brut, però les sensacions són molt bones. M'explico. M'he tirat de la moto i he demanat la bici amb una transmissió SRAM 2x10. Dos plats i 10 pinyons. Vaig estar mirant, calculant i amb aquesta configuració, sumat a les rodes de major diametre, només perdia la combinació plat petit pinyó gros i plat gros pinyó petit (comparat amb la transmissió 3x9 que portava a la 26is), tot hi això, tenia les meves reticències. Avui he aclarit moltes dubtes. Els dos plats són suficients, i és mol més còmode ja que sense canviar de plat tens moltes mes opcions a l'abast. És com el compac a la de carretera, vas amb el plat gros, fins que les coses és compliquen.

La sortida ha anat genial. Estirar una mica les cames per la Desfrenada de demà, crec que ha anat be. El pobre Manel ha tingut un parell de caigudes al barallar-se amb un tronc que hi havia al terre i, tot sigui dit, no portar les cales fixades com hauria de ser.

Les conseqüències "visibles" de la caiguda

En Dani també ha llepat. S'ha barallat amb un arbust que hi havia al mig del camí. 

Al final, ha sigut divertit, i jo no vaig demà a la Desfrenada sense coneixer la bici.

En Manel, després de tornar del Kilimanjaro
En Dani i Jo

La Niner

4 comentaris:

Núria ha dit...

Molt maca, ara a disfrutarla!!!

Gerard ha dit...

Justament la bici perfecte per la desfrenada!!!!
Si més no demà o sabrem!!!
Benvingut al territori desfrenat!!!
Ja diras a veure que tal les 29.

willis ha dit...

Ens veiem despres del servei de "rentat" al fluvia,jeje !!!

Quique ha dit...

Felicitats per la nova adquisició. Això ja no te fre i tothom va boig per una 29, que tindran...
Apa! a gaudir-la.