Nova botiga de bicis a Llagostera

  
Quan me vaig comprar la btt de roda 29ou vaig dubtar molt. Havia provat una i vaig quedar encantat, però patia per si era el que necessitava, pels recanvis, etc.
Vaig trucar a en Pere, que és un gran defensor de les rodes grosses,  per mirar de resoldre els meus dubtes, i després d'una llarga conversa en la que me va convèncer de les bondats de les 29ou, li vaig dir, totalment en broma, que muntes una botiga de bicis.

L'altre dia, mentre manteníem una reunió per tal d'organitzar la IV Marxa per Parelles ens comunica la noticia. "Aviat hi haurà una nova botiga de bicis a Llagostera". La pregunta va ser immediata, i la resposta la desitjada. "La obro jo". Evidentment, la seva decisió no te res a veure amb la nostra conversa, però de ben segur, que la idea ja li rondava pel cap.

Un nou repte es planteja el company Pere. En aquest cas no és esportiu, be, una mica si, no?

Així que a partir del proper 2 de desembre tindrem una nova botiga de bicis a Llagostera, portada per gent que estima la bici, i que pateix sobre la bici. Èxit segur!!!

Per cert, la inauguren el 2 de desembre a les 20:30.

No et desitjo bona sort, ja que ho faré divendres en persona!!!

1 comentari:

Pere ha dit...

Moltes gràcies pels anims. Es amb el suport de gent com tu que vaig decidir fer el pas endevant.

Gracies.