Run


Poc temps lliure tinc ara, i la que ha sortit perdent ha sigut la bici. Alguna sortida llampec, amb la de carretera, traient la llengua amb l'Eduard F. i poca cosa més.

Per contra, la falta de temps m'ha portat ha provar sortir a córrer. El primer dia va ser 1 quilometre. El mal de cames me va durar una setmana. Poder feia 22 anys que no corria.



Poc a poc he anat incrementant el ritme i la distància, amb un objectiu clar. La idea és arribar als 10 quilometres i mirar de participar a la Cursa de Sant Esteve que es celebra al meu poble.

Com fa ja uns dies, avui tocava plegar tard, amb la qual cosa me perdia la nocturna en btt, per tant, avui tocava mirar d'asolir l'objectiu.

Una trucada per disculpar-me per no poder arribar a l'hora, i sorgeix un nou company d'aventures. El meu escuder amb la bici, es converteix en el meu escuder corrent. Quasi 6 quilometres s'ha fotut per començar. Demà no s'aguantarà del mal de cames però l'he vist molt be.

Cuidadín que amb aquest cau un Marató!!!


2 comentaris:

Dani ha dit...

La veritat es que hem fan mal musculs que no sabia que tenia pero el que més és el turmell dret(falta d'entreno corren), no obstant m'ho he passat molt be.

Jordi s'ha de repetir.

Jordi Marina ha dit...

Ui, ui, ui, ui, ui!!!!

Peligru!!!!