Cabenparit

   
De petit sempre me deien que tenia una imaginació desbordada. M'inventava històries, paraules...

Avui quan buscava la paraula que havia de definir les meves últimes sortides amb la bici, no la trobava, així que res millor que inventar-me-la!!!

Cabenparit és el recorregut que vaig fer dissabte. 

Feia dies que el volia fer. Tenia mono per fer-lo. Posar una mica de color a la meva rutina ciclista. 

Feia fred, m'ho vaig pensar dues vegades, el termòmetre marcava 0 graus, me preguntava: "i si alguns surten a -7, per que jo no puc sortir a 0?" 

Així que agafo es meves millors robes d'hivern, i cap a Tossa, St. Feliu, Platja d'Aro, m'ho penso, i enfilo cap a Santa Cristina, Castell d'Aro, Romanyà, no tinc temps per pujar al Puig d'Arques, i cap a casa... Cabenparit!!!!

Tossa... mmmm. 


Cabenparit és el circuit de la V Marxa per parelles de Llagostera.

Diumenge es va fer l'ultima prospecció al circuit per tal de confirmar el recorregut, mirar de situar tots els controls, i que la gent sàpiga el que ha de fer. Conec tots els camins i corriols per on discorre el recorregut, però he de dir: "cabenparit que ha quedat aquest any el circuit!!!"


Colla de senglars.
Cabenparit és el ciclisme!!!!