Excuses

   
Excuses per no sortir en bici. Últimament n'he  sentit de tots els colors. Que si he d'anar a l'escola, quan fa mes de vint anys que no la trepitgen. Que si tinc tota la roba a la rentadora (aquesta és bona i segur que la faig servir més d'un cop). Que si fa fred, i estem a 10 graus.

Be. Tot i això he anat sortint, sol o acompanyat, i acolorint les sortides. Ja no he d'estar tant pendent del pulsòmetre i puc donar-me alguna alegria que altre.

La setmana passada va ser bona... contant els dos caps de setmana 9 de 9... 100% d'efectivitat. Anar combinant la bici de carretera amb la de muntanya, i una mica de carrera a peu. 

Especialment divertida la sortida de dimecres fent el recorregut curt del circuit de la Marxa per parelles, amb els craks de Radikal Bikes Girona, un crack de Cassà, i els megacraks de Llagostera... seguim aprenent!!!

A finals de setmana vam optar per allargar les sortides per muntanya, i vam anar en busca de corriols per la zona del Puig d'Arques. Vam trobar de coneguts, i algun de nou... fotia fred, però ens ho vam passar molt be!!!

En Manel, jo i en Dani al Puig d'Arques. 
I diumenge vaig fer el recorregut de la Marxa per parelles desmarcant el circuit, i revisant que no hi quedes ningú tirat pel circuit. Cabenparit ens va quedar el circuit!!! Tot i estar tota l'estona parant i arrancant, m'ho vaig passar teta. Felicitar als últims de la llarga, que tot i anar cuits, i donar-lis la possibilitat d'escurçar el recorregut, van voler fer-ho sencer i acabar de manera "legal". Felicitats nois!!!

Aquesta setmana per contra, ha sigut molt dura... els dilluns, les temperatures van començar a baixar, i només m'he dedicat a caminar per la muntanya al migdia, o a la nit amb el frontal. Dimarts vaig fer una bona sessió de rodets, i fins avui no he tocat la bici. Un fort refredat (és el que te treballar a 11 sota cero) amb un parell de dies amb febre, me van relegar a aparcar-la.

Pujar és dur, però les vistes recompensen... no?

Església Sant Miquel

Nou corriol... per quan tingui una mica mes de temps

El pantà d'Olina glaçant-se. Fred!!!

Però avui, amb la climatologia a favor, i amb ganes de pedalar, he anat a fer la volta típica per rodar... Llagostera-Girona-Sta Coloma-Caldes-Llagostera. He lluitat amb els mocs, i a final me n'he ensortit... crec.

Divertit ha sigut el moment, que he atrapat a un altre ciclista, l'avanço i el saludo, però ell no me'l retorna. El ritme era molt diferent entre els dos, i no pensava que poguéssim anar junts, així que segueixo al meu ritme. Però després d'una estona i al girar en una corba, veig la seva ombra darrera de la meva. Me giro, i era ell... sense dir res, s'ha posat a "xupar" roda... m'aparto per veure si me dona un relleu o es posa al meu cantó per entabler conversa, i res... així que penso... si vols "xupar" roda t'ho has de guanyar, i me foto una serie des de Vilobí fins a Santa Coloma on les cames m'han quedat rostides, i l'entreno s'ha anat a can pistraus... l'he perdut a mig camí... je, je, je

Demà toca muntanya... no se que de les galetes Marbú, o Mambru se fue a la guerra, o canyes de bambú...

3 comentaris:

Pere ha dit...

Ja ja !!! Peró aquí se li ocurreix dir que te tota la roba a la rentadora???? Quins gallines!!! coc coc coc!!

Jordi Marina ha dit...

Pere. Encara va dir una de mes bona. Deia que tenia una sortida "road bike" i resulta que no en te de bici de carretera.... Se la va vendre!!! És boníssim aquest tio!!!! Hahaha!

Joan X ha dit...

Quin llistat d'excuses més ben parit. Em faré meva alguna d'aquestes :) Bon Nadal!