Hàbits

  
Diuen, que els humans, necessitem unes tres setmanes per adquirir els hàbits. Jo dec ser l'excepció que confirma la regla. Porto tres setmanes intentant sortir a córrer al matí. Cada dia poso el despertador a la mateixa hora, però en aquestes tres setmanes només he aconseguit sortir 3 dies... quan no fa fred, és fosc, quan no plou, i quan no he de sortir a fer una visita...

Veient que això del "running matutí" no és lo meu, he decidit passar-me als migdies o a les tardes, en funció de la feina, i/o de les sortides en bici. Vaig consolidant els quilòmetres, i en breu crec que ja estaré en condicions per començar a llançar-me per la muntanya.

Tornen les nocturnes amb una mica de tot. Sortides rodadores, algunes amb desnivell... sobretot m'agrada ja que estic recuperant les bones sensacions perdudes.

Seguim amb els "road days" amb el Club Btt Llagostera. Dissabte passat, desafiant la pluja, vam sortir a  rodar...  65 quilòmetres en 2 hores i poc... molt bon ritme.



Al dia següent, amb el Club, i amb les bicis de muntanya, vam fer una ruta inèdita, d'aquestes per iniciar-se... carril bici fins a Cassà, Campllong, Llambilles, Erols, on vam anar a veure la magnífica ermita. Vam anar a buscar la Font de Sant  Cristòfol, i la ruta de L'Aigua amb els seus aqüeductes... 







Content per que crec que ja he fet net de dolències d'esquena, d'infeccions d'orella i altres històries, i amb moltes ganes de gaudir el proper repte... els Monegros!!!