Positiva...

   
Positiva. Així considero que ha sigut aquesta setmana.

En quant al running, crec haver consolidat els 7-8km i toca anar pels 10. Ja crec haver establert un horari... córrer a mig dia, i la bici al vespre, aprofitant que s'allarguen els dies.

La btt cada vegada és la bici principal a les meves sortides. Vaig combinant recorreguts planers i poc tècnics (rodadors), amb altres amb més desnivell i dificultat. Molt bones sensacions. I és que el Marató dels Monegros ja està aquí.

La bici de carretera, també te el seu protagonisme. Dissabte amb la colla del Club vam anar a St Hilari. Una sortida de 10 sobre 10. La temperatura de 10, el paisatge de 10. Vaig estar fent proves d'alimentació, i crec que vaig arribar prou be. 



Per contra, diumenge, hi havia programada ruta de btt. Quan va sonar el despertador, el meu cos va dir que avui no tocava bici, i així li vaig fer cas... ruta motera gaudint de la primavera!!!