Fora de combat

  
Pel fort refredat que m'ha esta acompanyant des de Nadal, vaig decidir estar-me uns dies sense fer esport fora de casa. Així que divendres vaig tirar de rodet... una hora i vint, començant a fe series de força.

Dissabte vaig quedar amb els companys amb els que surto a córrer. Havíem de fer una tirada llarga... poder massa llarga per mi, encara. Així que al aixecar-me, i notar les cames adolorides per la sessió de rodet del dia abans, vaig decidir tornar-me al llit, i reservar-me per la sortida que faria amb els "nanus" a la tarda.

Bona colla per ser una sortida d'imprevist
Al final van sortir 17 km que van ser la delícia de tots ells, tot i que alguns demanen saltar a un nivell superior...

Diumenge, en Pere, va planificar una ruta amb la bici de carretera de les que fan afició. "Corriols asfaltats v1", la va anomenar. Tot carreteres secundaries, sense cap cotxe, podent circular en paral·lel, sense amoinar-te pel transit. Alguna apretada va caure, acabant la ruta molt i molt content, pels temps fets en els pocs ports que vam fer, i per les condicions en que vaig acabar els més de 130 km i quasi 1.500 m de desnivell acumulat.

Vam acabar l'any a Banyoles i el tornem a encetar a Banyoles
Al vespre, el refredat va poder amb mi. La febre, durant la nit, me va deixar KO, i he hagut de començar un tractament amb antibiotics. Així que aquesta setmana toca descansar. Com alguns diuen, també és entrenar. A veure com responen les cames d'aquí uns dies quan comenci a pedalar de nou.

Aprofitant, he aconseguit posar a punt els regals que me van portar els reis... ara només fa falta que ens entenguem, tot i que el que he provat, m'ha agradat molt. Estiraments, abdominals.... pas a pas.....daaaaale!!!!

Màquina infernal 3 (falta presentar la 2)

1 comentari:

willis ha dit...

Osti Jordi,t'has passat al futbito ??jejej,fa pinta de ser molt perillos aixo,no te ni rodes ni pedals...