Rapha Festive 500

  
STRAVA no només és una aplicació per controlar les teves sortides. 

No només és una aplicació per picar-se amb els sectors cronometrats. 

També te lliguetes motivadores. Mireu-ho, però ara, aquest gener, han sortit un fotimer de lliguetes (challenge) per motivar-vos a córrer la vostra millor cursa de 10K; la vostra millor mitja marató; fer la vostra tirada més llarga sobre la bici; i ja tradicionals, lligues motivadores per complir uns objectius mínims mensuals...

Be. Com cada any, STRAVA, juntament amb la marca Rapha, treuen la lliga Rapha Festive 500, en la que s'han de pedalar 500 km entre els dies 24 i 31 de desembre.

Ja l'any passat vaig afrontar el repte, i aquest any no podia ser menys. 

Vaig analitzar el que vaig fer l'any passat, ja que a la ment me venien els últims moments, sobre les 4 de la tarde del dia 31, tornant de Cassà, amb molt de fred.

Així, que aquest any l'objectiu era fer molts quilòmetres al principi, i després anar dosificant les forces...  i així va ser:

Dia 1: Ruta a les Serres... uns 100 km i quasi 1.000 metres de desnivell amb molt de vent, que va fer que la tornada fos molt dura i freda. Me van acompanyar en Dani i la Berta, la qual cosa fa que la sortida sigués molt més entretinguda.





Dia 2: Ruta dels tres ports... a en Quim li havia proposar fer una sortida rodadora, però el fort vent predominant, va fer que optesim per refugiar-nos a les Gavarres... Romanyà, La Ganga, Sta Pallaia, van ser els tres ports que vam fer... a la meva ment quedaran els quilòmetres entre La Ganga i La Bisbal rodant a 50 km/h empentats pel vent.... 72 km i uns altres 1.000 metres de desnivell.



Dia 3: Faig el salt... l'any passat, anava més penjat amb els quilòmetres i vaig optar per perdre-me-la, però aquest any no, aquest any corria la cursa de St. Esteve.

Dia 4: Ruta a Banyoles... ruta rodadora, però llarga... amb fred, i no tant de vent, afrontem la ruta, de nou, la Berta, en Dani i jo... es nota el combustible de primera qualitat del àpats de Nadal... me noto superfort, i els quilòmetres s'em fan curts... 108 km i 900 metres de desnivell. Anem be.




Dia 5: Ruta Tossa - SFG - St. Miquel... començo a notar fatiga a les cames, i sobre tot un fort refredat... molt de fred al principi, però calor al final... la veritat que tot cicloturista hauria de fer la carretera de Tossa a SFG alguna vegada a la seva vida... arribo cansadet, sobretot per la rostida que ens fotem l'Alex, i en Toni, per seguir a un Saxo Bank que he vist un parell de dies per la zona.











Dia 6: En Pere havia preparat una ruta per l'Empordà, amb la que deixaria el repte tremolant.... me quedaven uns 140 km i faríem uns 120, i acompanyat. Era el dia ideal, però quan sona el despertador, m'adono que no, que estic molt i molt refredat i que no val la pena sortir a patir... així que posposo la sortida a migdia amb millor temperatura, per fer 77 km i 60 metres de desnivell, arribant a casa, totalment exhaust.

Dia 7: M'aixeco fet caldo. No puc respirar be. Penso a deixar-ho, o si mes no, descansar. Però a mig dia  decideixo sortir a fer els 70 km que me queden. Curiosament les cames responen, però qualsevol pujadeta és converteix en un port de primera, donat que no puc respirar.... soc un moc en bicicleta. Finalment faig els 70+1 km que me queden, finalitzant la lliga un dia abans.

Dia 8: No surto. Durant el dia veig com vaig perdent posicions. Me plantejo vestir-me i fer uns 30 quilòmetres amb el que pujaria unes 20 o 30 posicions a la classificació Espanyola, però el fort constipat me deixa tota la tarda KO tirat al sofà, veient reportatges al canal Esport3.

Així dons, repte Rapha Festive 500 2.013 al sac!!! L'any que ve, si el faig, me'n vaig a Canàries de vacances!!!!

Agrair la companyia i l'esforç dels meus acompanyants aquests dies i de tots els que us heu interessat. Gràcies, sense vosaltres hagués sigut molt més difícil.

Per cert. Bon any nou. I recordeu, que només canviat de calendari no canvien les coses. Fa falta un canvi d'actitud per aconseguir aquest canvi!!!!

Daaaaale!!!!

1 comentari:

willis ha dit...

Esteu tots molt malalts,jejej,benvinguda malaltia,salut i pedals compay !!!