El Remei... amb el Club

Modalitat: BTT

Desnivell de pujada acumulat: 592 m
Index IBP: 42

Ahir, per motius personals, va ser impossible fer la típica sortideta dels dissabtes amb en MAD... només vaig fer 20 km amb la de carretera després de dinar només per gaudir del magnífic dia que feia...

Avui tocava amb el Club anar al Remei...

En David ja hi era al punt de reunió quan he arribat, i després van arribar en Marc, en Fernando, en Tia i en Pep... minuts més tard, en Josep amb la seva flamant 29er acompanyat del seu fill... per cert, que la nova bici d'en Josep va ser l'estrella durant uns minuts...

En Pep provant la nova bici d'en Josep

En Tià mirant la forquilla de la 29er

Mentre s'ens cau la baba amb la 29er, arriba mes gent... el nivell de la sortida d'avui BAIX, i per tant assequible a molta gent... un cop tots iniciem la sortida.

El primer grup

La última sortida que vam fer al Remei, li vam donar una variant més "divertida"... en contes de baixar pel carril fins a Sant Feliu, vam passar pel pla de Panedes i baixar pel GR... avui faríem el mateix...

Passem pel ben mig d'Els Escuts, pel Pla de Panedes fins al Puig dels Lladres, on comencem a baixar... en David va primer i va com un tiro... després en Marc i la resta que no el podem seguir... arribem a baix i fem un reagrupament... comenten que algú ha caigut... un noi porta els pedals automàtics nous i ha quedat enganxat (me sona!!!)

Un cop tots, enfilem pel carrilet cap a Sant Feliu tot xerrant tranquil·lament...

Els integrants de la sortida...

Pugem fins al Remei, després d'haver fet un reagrupament al desviar-nos del carril... comencem a pujar una de les dificultats principals del dia en Marc, 2 nois i jo... els nois s'avancen, però de seguit comencen a desfondar-se... a un l'avanço i quan vaig a avançar a altre noi, veig que de cop cau cap a un cantó i comença a retorsar-se de dolor... no se que li passa!!! No pot ser de la caiguda... ha caigut quasi parat!!! Tiro la bici i baig a veure que li passa... faig que respiri amb normalitat i sembla que se li passa una mica el dolor... en Marc diu que s'ha clavat el manillar... comencem a explorar-lo i veiem els signes del manillar... s'ha quedat enganxat amb els automàtics i ha caigut malament... arriben la resta, entre ells el seu pare i l'atenen un altre cop... al final en Josep li arregla les cales i seguim....

A Sant Feliu agafem els corriols paral·lels a la Carretera fins al Golf de Santa Cristina... la gent s'ho passa d'allò més be!!!

Planegem fins a Solius on decidim parar a fer l'agrupament davant l'església...

Esglesia de Solius

Apareix en Pep, comentant que hi ha gent que marxen ja per la via ràpida, nosaltres seguirem per Ridaura una estona més... apareixen uns cicloturistes francesos que ens demanen com anar a Tossa sense anar per l'autovia... complicat!!! Els hi expliquem com podem... Pregunten pel Barça... je, je

Reagrupament a Solius

Creuem el riu en vàries ocasions, trobem als del Matxacuca que ens avisen que hi ha uns quants arbres que tallen el camí.... els saltem... creuant el riu i mullar-se els peus avui és tot un plaer...

Finalment fem la pujada de Can Moner i cap a casa... sortida tranquil·la i divertida...

Noe SLopes ha dit...

Ohhhhhhhhhhhhhh (babas), una niner!!!!!!!!!!
Eso no se hace! Dando envidia a una pobre globerilla!
Que bonita!

Oscarjet ha dit...

Que guapa la cronica y las fotos.Son de las que me gustan.
La niner, genial!
Salut i kms !!!

Jordi Marina ha dit...

NOE: Si vieras lo que pesa y bien que va!!! juas, juas, juas!!! Animo que queda poco para la tuya!!

OSCAR: Me gustan más tus fotos... esas artísticas que haces...