Traient el fetge per la boca...

Modalitat: BTT
Desnivell de pujada acumulat: 820 m

Ahir diumenge, els meus germans i jo, teníem intenció de buscar un camí per arribar a Tordera, i així evitar que l'Albert hagi d'anar per carretera. Ens vam aixecar amb un temps infernal... vent, pluja, que a estones era molt forta. Millor seguir dormint!!!

Tres dies de festa i una sola sortida no podria ser, així que estiro de Wikiloc i trobo una ruta per l'Ardenya que m'agrada, te un problema, i es que va molt per Ridaura i baixa ple d'aigua, però ens la hi jugarem!!!

Quedem amb en MAD a les 8:00. Són 35 quilometres, que es poden quedar en 40. La intenció és estar d'hora a casa.

Després de sopar i ja relaxat al sofà, sona el telefon. És en MAD que te novetats, ha quedat amb els Morales i intentarem fer el circuit de la Copa Gironina de diumenge... ostres, sortir amb els Morales, i "jo con estos pelos"!!! Tenen un ritme com el doble del meu... patiré!!!!

Quedem a 8:30 a casa d'en MAD i a les 9:00 a la Font Picant amb els Morales...

Me costa aixecar-me, fa fred, però d'un salt surto del llit... primer dubte del dia, que esmorzo... normalment faig un got de llet amb mel i un parell de torrades, però avui aniré tota la estona a tope... afegeixo una barreta d'aquestes de llarg efecte. Agafo l'Stumpjumper... poder feia 3 mesos que no l'agafava, i me feia llàstima la pobre!!!

Arribo a cal MAD i hi ha l'Arnau... quina "fiera", ahir Copa Gironina, i avui repeteix!!! La veritat que és un plaer tenir-lo amb nosaltres, ja que ara amb el seus partits de basquet no hi ha manera!!!

Enfilem pel carril, fa fred... vaig davant mirant el comportament de la bici... vaig petar l'amortidor de darrera i des de llavors que no li tinc gaire confiança, però deu ser que durant el temps que ha estat parada ha baixat l'oli i per tant ja no està tant toveta... m'agrada!!!

Arribem al punt de reunió i busquem un lloc on hi toqui el sol. Fa fred!!! De seguit arriben en Josep i la Xènia...

Seguim pel carrilet fins Castell d'Aro, on ens desviem per agafar la pujada al Masnou... inicialment és una pujada una mica tècnica, amb pedra que no deixa portar una cadència constant... intento pujar amb el plat mitjà... miro als companys i veig de tot... no aguanto el ritme i poso el plat petit... toca molinet una estona... els vaig perdent tot i que vaig a tot el que donen les cames, el cor s'accelera de valent!!!

Arribem al final de la pujada tècnica i m'estan esperant... en MAD me comenta que li fan mal les cames, però jo no puc ni respirar, el fetge me surt per la boca... me recupero una mica i seguim pujant, ara per una pista...

Els perdo de nou... jo no se que mengen aquesta gent, però segur que les barretes del "DECATLÓ" que m'he fotut jo, no!!! M'esperen a dalt de tot i els hi comento que marxin, que jo me'n vaig cap a casa... porto uns 20 quilometres i vaig petat, no estic gaudint de la sortida, pateixo per les seves esperes... al final insisteixen, però canvio una mica el xip... no puc seguir-los, així que aniré al meu ritme, tot i que el forçaré al màxim...

Arribem al Golf, ara ens fiquem per un corriol molt i molt tècnic al principi on hi ha girs impossibles, llocs estrets on no passa el manillar ample de la Specialized... però de cop la cosa es suavitza una mica, i començo a gaudir, al meu ritme segueixo les marques, de tant en tant me van esperant, però intueixo que les esperes ja no són tant llargues...

Seguim avançant, ara puja, ara baixa... vaig al meu ritme i gaudeixo del camí... no se'ls hi pot seguir!!!

De cop comença a ploure i decidim abortar... agafem un corriol, que en poc temps ens porta fins al carril bici de nou...

Enfilem cap a casa, però de cop el temps millora... decidim pujar a Panedes no pel GR, si no pel corriol de les aigües... anem paral·lels a la Riera de Salenys... en alguns punts s'ha de baixar de la bici i fer un tall a peu, i en altres, encara hi ha les restes de la nevada... m'agradat tot i que pica amunt...

Arribem a la zona de l'Aplec de Panedes, creuem la carretera, i ens liem una mica a la zona de la Riera de la Resclosa... seguim fins a la zona de la Masia Sureda, on ens separem...

Ja a ritme més pausat tornem a casa, tot i que decidim fer una paradeta a Can Forns per recarregar piles...

Avui no hi ha fotos, ja que a les parades respiro o me moru!!!

Nava ha dit...

Tens el fetge ?? et donarien una pasta per ell, jejeje, i no es macu això si senyor amb un parell, no pareu companys, bona crònica, ens veiem, per cert, la que vareu pujar va ser Can Riera y enllaçar amb el camí de pujada de la Copa Gironina, bona feina, agur !!

Carles ha dit...

Ja veig que esteu entrenant de valent... M'hauré de possar les piles si no vull quedar enrera.

El diumenge miraré de venir. Estem en contacte.

Gràcies per la info.

P.D.: En el perfil que has penjat es dedueix clarament on et vas haver d'empassar el fetge i possar-te'l al seu lloc.

Noe SLopes ha dit...

Uiii, yo conozco esas sensaciones. Tambien lo he pasado putas algunas veces que quede con gente que me llevaba con la lengua fuera, jajaja.
Ahora cuando quedo con gente que se que tira mas les aviso: Oyeeeee, que yo no te puedo seguir ehh. Te aviso porque luego no te me vayas a quejar o aburrirte, jejee

Quique ha dit...

Hola Jordi. Quin patir amb la teva crònica. M'he sentit una mica identificat... la gent està molt forta. Gràcies pels tracks del montseny. He estat mirant-los i el que vas fer a peu és el que farem nosaltres per arribar al cim. M'han dit que trams una mica tècnics però que és molt més gratificant arribar per allà que no pas per carretera. Et recomano que si algún dia tens oportunitat facis el primer tram del meu track des de Vilablareix fins a Vilobí. Passa per llocs molt macos i no te desnviell pràcticament. Doncs res més, gràcies pel teu interés i si et vols apuntar, seràs ben vingut.