4 hores 9 minuts

Ahir envio un missatge a en Dani ja que no recordava a quina hora havíem quedat per sortir. Havíem decidit anar a Argimon per fer quilometres de cares al Marató dels Monegros...

Alguns padrins tenien compromisos avui, així que vam decidir fer dos grups... uns que ho farien dissabte, i uns altres que ho farien diumenge, a mi me tocava diumenge.

El missatge de resposta diu textualment: "A les 7:30h. No us passeu molt que avui ho hem fet en 4:08h" El zumbat d'en Dani, dissabte s'ha fotut un Argimon a tota llet, i diumenge... repetimos, com amb les natilles!!!

A les 6:45 sona el despertador... només sento al meu cap en Chiquito de la Calsada que diu "no puedor, no puedor"... però després d'una estona... m'aixeco... uf!!! Encara me fan mal les cames de la sortida d'ahir... vaig fer 50 km amb la bici de carretera... 25 amb el vent de cul, i 25 amb el vent donant pel cul!!!

El dilema és que posar-me... jo que normalment agafo el primer que pillo... dons ostres, a primera hora fot un fred de collons, i a mig dia una calor que tela... així que com sempre que ho penso massa, l'he cagat... he passant un fret de collons a primera hora, i una calor que tela a migdia. Tot i això anava impecablement conjuntat... "antes muerto que sensillo"

En trobem el germans Pérez, en Dani, i jo. El primer comentari el temps de la sortida d'ahir... apart del fred que fot, es clar. Jo no he esmorzat gaire, ja que porto un bocata per fer a mig camí, el Toni no és coneix be el camí, així que anem fent tot conservant... ara puja, ara baixa, ara puja, ara baixa... fins que arribem a l'Esparra... aquí ja s'ha acabat el mariconejar... comencem a pujar amb tot posat... en Dani i en Josep pugen a tota llet, mentre que en Toni i jo a ritme tran-tran... al final, al ser avançats per un parell de màquines d'un Club de Sils, ens animem, i apretem una mica.

Pugem al mirador... la vista és molt dolenta avui per la calitja. Fem el bocata... el d'en Toni no se de que era, però us puc assegurar que hi ha un abans i un després a la sortida.

Reposant al mirador d'Argimon

Primes símptomes de debilitat.

Magnífiques vistes trobareu un dia sense boira.

Algú saps per que serveix aquest mirall.

No ha donat voltes ni res aquesta roda.

Després d'alimentar-nos, i reposar una mica. Al veure que ningú ens portava una cerveceta fresqueta, decidim tornar.

Collons, m'ha costat seguir al germans Pérez, com han baixat.... fins a l'Esparra ha sigut un moment, a partir d'aquí ja tornem al territori trencacames de puges i baixes... anem encadenant camins i més camins... la roda d'en Toni està molt descentrada, i veiem que te un radi petat... fem una reparació d'emergència i continuem al mateix ritme, o pitjor... ara ja coneixen el camí, i per tant no val dosificar-se.

Arribem a la carretera de Mallorquines, que hem de seguir durant uns metres, i mentre esperem a agrupar-nos, passa un senyor amb la bici de carretera... saludo, i penso que és sord, ja que no ha dit ni mu... així que l'objectiu és atrapar-lo... està lluny, però cada vegada el veig més a prop... darrera, enganxats com unes paparres els tres companys... per que ens havíem de desviar, que si no!!!

Ja enfilem pels estanys de Sils a tota llet, quan comencem a trobar gent... per prudència afluixo el ritme.... anàvem en Toni i jo fent relleus, però en Toni segueix a tota llet... és un entrenament... al final hi ha hagut una petita "bronca" d'un senyor que portava un peazo mastín suelto,  i nosaltres... ell tenia raó per fotrens la bronca per anar massa depressa, i nosaltres per portar el gos suelto.

Res, que seguim i en un moment estem a Vidreres... una estona d'asfalt fins al cementiri, i tornem, al puja, baixa, puja, baixa... intento fotre'm per un corriol que retalla un bon tall de la pista per tal de relaxar una mica les cames, però el trobem tallat per la brancada que hi ha, així que reculem i enfilem cap a la pista novament. Sant Maurici queda enrere, i en Josep comença a animar una mica el cotarro.... ara un pique en aquesta pujada, ara un altre... en Dani ja va en reserva, en Toni comença a quedar-se als repetxons...

Llavors, recordo el missatge d'ahir a la nit... 4 hores 8 minuts... li demano a en Dani que quan temps portem de recorregut... porta memoritzat el recorregut d'ahir, i el d'avui, però fa una estimació i me contesta que unes 3 hores 45 minuts... ens queda poc, i crec que hi ha oportunitat d'igualar el temps d'ahir... així que apreto una mica el ritme, i els companys me segueixen... veig que en Dani acusa una mica l'esforç dels últims dies, i decideixo esperar-lo a pocs quilometres d'arribar... tot i això han caigut 4 hores 9 minuts... això si, crec que hem fet uns 4 quilometres menys.

Les dades. uf!!!!

El millor, com sempre, la recuperació...

César C.A. ha dit...

Bona crònica i bon entreno pels Monegros!!! Ànims!