Rodant...

Fa dies que no escric al bloc. No per que no hi surti en bici. De quilòmetres estic fent més que mai. Però si que no passen coses interessant.

La setmana passada va ser supercompleta, esportivament parlant. No vaig parar ni un sol dia; futbol, córrer, bici nocturna, gimnàs... i al final, el dia clau, el dia de la sortida setmanal amb la btt, no hi havia qui s'aixeques. Vaig quedar-me dormint, mentre els companys del Club feien la volta per les Gavarres diumenge.

A la tarda, i una mica com a castic per no sortir al matí, i una mica per ganes de pedalar, vaig sortir amb la bici de carretera.

Va ser com encaixar una peça del puzle dintre d'un mar de ruixats... pendent del radar metereologic, vaig encertar el moment i sortir encara amb les carreteres molles. La volta, la típica per rodar: Llagostera-Girona-Santa Coloma-Llagostera. Amb un port invisible, la meitat del camí. El fort vent, en contra me va fer posar el plat petit en algun moment!! I just quan obria la porta del garaig, començava a caure un altre ruixat.

Aquesta setmana, ja ha sigut més tranquil·la, i enfocada als reptes futurs...

Dilluns gimnàs... suau, suau!!! (chilout)

Dimecres rodar en solitari. Vaig fer un simulacre buscant el ritme optim per fer els Monegros... molt content amb el resultat obtingut, i pendent per comparar-lo amb el que faríem al dia següent en grup.

Dijous. Avortament de la nocturna prevista a 5 minuts de sortir... va caure un ruixat impressionant, amb el regal posterior de l'arc de St. Martí amb els últims raigs de sol.

Divendres a la tarda els telèfons comencen a bullir... la gent te ganes de pedalar, i decidim passar la sortida de dijous a divendres... la idea és rodar... farem el mateix que vaig fer dimecres i així compararé.

Sortim a bon ritme... una mica més ràpid que dimecres... ho noto a les cames. Anem depressa... a partir de Cassà, comença a costar seguir el ritme dels companys... crec que serà un d'aquells dies que el meu rendiment baixa de cop... la suor freda, la sensació de gana, són els símptomes... busco per la butxaca una d'aquelles pastilles energètiques de Isostar... com puc, li trec l'embolcall, i menjo la meitat... m'esforço i enganxo al grup, però els torno a perdre a Llambilles. Visualment els tinc davant, però m'és impossible contactar amb ells... veig que pinta malament, i menjo l'altre meitat de la pastilla.

Crec que s'adonen de la situació i afluixen el ritme... tornem a anar en grup... decidim arribar a Girona, i al passar per la font de la Creueta marco el punt al contaquilometres...

Un minut per reposar, i tornem a tota llet de nou... intento mantenir la roda dels companys. Mai havia anat tant enganxat amb la bici de muntanya al de davant...

Al tornar a passar per la font de la creueta, torno a marcar-ho al contaquilometres...

Seguim en filera, a un ritme frenètic... tot i això no puc seguir-lo durant molt de temps, i a Llambilles els hi dic que tirin i me deixin sol, però no volen... en Dani aprofita per tornar-me l'empenta que li vaig donar el dia de la seva "pàjara". Gràcies noi... això és companyerisme, però podies haver empentat de debò!!!

Arribem a Cassà, i ja al polígon començo a trobar-me millor, les cames ja tenen una mica més de força, i deixo de patir a cada pedalada... tot i això, el ritme no és el de fa una estona, però tornem a volar pel carril fins a casa.

Ara ja toca descansar tota la setmana... menjar be, alguna sortideta per divertir-nos, i diumenge que ve al Cap de Creus!!!

Ah!!! Al comparar les dues sortides, surten coses curioses... ni es va tant ràpid quan penses que hi vas, ni tant lent quan penses que no hi vas...

- Anada sol:          50min        FC 129
- Anada en grup:  50min        FC 126 (Igual)

- Tornada sol:       58min        FC 141
- Tornada grup:    60min        FC 117 (Pàjara)

MIKI ha dit...

Si algu ens veu de nit pel carril bici fa una mica de por,a tota llet amb els llums.Sap greu el malentes del sopar(la noche me confunde)queda pendent.