Llagostera - Rocatal - Puig d'Arques - Romanyà - Llagostera

Desnivell de pujada acumulat: 915 m
Desnivell de baixada acumulat: 920 m

Petat!!!

Així és com he quedat!!! Petat!!!

Sortim com cada diumenge a les 9:00h del Pavelló direcció a els Escuts, ja en els primers metres pel carril bici veiem que serà dur, ja que el ritme és altet.

Enfilem cap a Cal Soldat, el Tossal de Can Bota, fins al Rocatal. Aquí fem una paradeta pel reagrupament ja que la pujada comença a ser dureta.

Seguim cap al Puig Gros. Comences els tobogans, puixar i baixar, Puig del Matxo Mort, Coll del Matxo Mort, i fem una paradeta a la font de Can Sitges. Pel camí una punxada. Es repara ràpidament.

Començo a estar "cuit" i me costa avançar, les cames no tenen força, tinc fred, tinc gana, molta gana, i és que el ritme ha sigut molt alt per a mi. Intento menjar alguna cosa, una barreta que porto a la motxila, però no reacciono, començo a tenir molt fred.

Segueixo com puc, i els companys van esperant, però no puc amb les cames. Pugem el Puig d'Aiguabona, Puig Rodó i arribem al Puig d'Arques. Ràpidament pujo al mirador per fer les fotos de rigor.

Després d'agafar aire, baixem ràpidament cap a Romanyà, on la petita pujada cap a Font Josepa s'hem fa una muntanya... passem a la bora del Dolmen d'en Roquet i del Mas Poncet. Arribem a Romanyà. En Josep me dona la seva mitja barreta.

Jo decideixo baixar per la carretera... no puc més!!! En Marc m'acompanya, la resta baixa pel GR-92, per on vaig baixar dilluns.

Arribo a casa totalment petat!!!

Cap de setmana amb quasi 1.700 m de pujada acumulada.

manel marina ha dit...

Nene, esta vida te va a matar. Estás hecho un campeón.

Jordi Marina ha dit...

I lo que disfrutas!!!

Si no fuera por la "pajara" del domingo...