Camí de Santiago. Assimilant que marxo

Ara arribo de sopar amb els companys de feina i prendre una copa.

Aprofitant que marxo de vacances i que un company canvia d'obra, hem sortit a celebrar-ho amb un soparet i una bona estona xerrant, i jugant al futbolí.

Ara, quan pujava les escales de casa, m'adonava que demà... són les 2 de la matinada, agafaré un tren i començara una aventura molt i molt desitjada i esperada... fins ara no m'ho creia, però poder ara, es quan començo a assimilar que marxo!!!


Comença l'aventura, 70 quilometres diaris en bici, nous camins, noves persones, noves formes de fer les coses, nova vida... per uns dies!!!

Tinc moltes ganes!!! Vull ser lliure per una temporadeta!!!


2 comentaris:

Pere ha dit...

Hola Jordi.

Com và? Hosti, avui m'ha he adonat que ja has començat la teva aventura.
Ara em sap greu no haver deixat un missatge d'anim avans de començar el camí.
Peroooooooo...... Com que ser que ets un home 3G n'estic segur que intentaras conactarte a la xarxa i penjar una cronica, o mes d'una, l'estem esperant.

Sort i bon viatge.

salut

Pere.

Jordi Marina ha dit...

Hola Pere.

Ja veus, ja he tornat... no he pogut penjar una crònica diaria per falta de temps, de ganes, de forces, i de connexió.

Prometo fer-la a posteriori per tal de que veieu totes les fotos que he fet i us feu a la ideia del que és aquesta aventura.

Salut.