Provant el genoll


Dijous, jugant un partit de futbol entre empreses, me vaig lesionar. Quan faltaven 10 minuts per acabar el partit, en un mal gest me regiro el genoll i el turmell. El resultat va ser brutal 12-2, i una elongació dels muscles laterals del genoll i del turmell.

Vaig estar un parell de dies veient les estrelles, amb antiinflamatoris i molt poca activitat física.

Dissabte havia quedat amb en MAD per fer una ruta en BTT per estrenar la seva nova muntura, una SCOOT SCALE 40... al final, anul·lada.

De totes maneres vaig mirar de forçar una mica la màquina i vaig fer un parell de caminades lleugeres... tenia molèsties al frenar i girar de cop, però caminant constantment no. Això m'anima i decideixo planificar una sortida per carretera per tal de provar el comportament del turmell, que és el que més mal me feia...

Els enemics a priori eren el fred i el fort vent que ha estat bufant tota la nit. Quan me desperto miro per la finestra el cel i està molt tapat, però no fa pinta de ploure. Sembla que fa fred, però no tant com ahir, així que me poso la roba més canyera que tinc, el buf de forro polar, i surto... no fa tant fred com pensava, però la roba no fa nosa... això si, el temps tapadot que veia des de la finestra, te una altre perspectiva mirant cap al Oest... núvols negres i amenaçant pluja!!

Estic preparat i ara no me "rajaré", així que enfilo cap a Romanyà... de seguit m'adono que vaig a tope, planejant a 40 km/h... així no aguantaré la ruta que vull fer, i afluixo una mica... comença la pujada a Romanyà i ja me vaig regulant... me creu amb l'Albert Conesa que surt del Puig dels Lladres a tota llet amb la BTT.

Baixada fins a Santa Cristina i a planejar s'ha dit... intento trobar algun grup que m'ajudi a portar un bon ritme, però no hi ha ni un ciclista per la carretera... a Santa Cristina paro un moment per veure els corredors del Marató de l'Ardenya que ha organitzat el club Matxacuca.

Ara canya fins a Platja d'Aro... ni un ciclista per la carretera... tots acollonits!?!?

Enfilo cap a S'Agaró, Sant Feliu, i decideixo tirar cap a Tossa... aquest tram m'encanta tot i que és un trencacames de collons...

Començo a pujar els primers metres i comença a ploure de veritat... reculo i me refugio a una parada d'autobús... uns minuts més tard para de ploure, tot i que segueix caient aquell xirimiri que va calant... decideixo recular i tornar a casa pel mateix camí... puc estar be del genoll, però el que no faré és agafar un refredat.

Torno a tota llet intentant evitar una remullada segura... passo pel Pavelló de Santa Cristina per si veig algú conegut que me porti cap a casa, però al final res, i decideixo tirar...

Quan arribo al desviament per anar a Romanyà per Belloc, m'adono que tinc un ciclista darrera que va xupant roda... no m'ha fet ni un relleu!!!

Ell segueix per l'autovia o cap a Solius, i jo giro cap a Romanyà... pujo be, i les primeres gotes de suor comencen a caure... la baixada a tope, i al pla de Panedes torno a veure els 40 km/h constants al meu marcador...

Arribo a casa amb fred, remullat, però content ja que sembla que el genoll i turmell estan correctes, amb petites molèsties, però correctes.

Al final han caigut 55 km al 75% de la FCM...

Demà BTT!!!

2 comentaris:

Paco ha dit...

Molt bé Jordi,poc a poc però sense para de donar-li canya al cos..!!!
Que et recuperis aviat..!!

Carles ha dit...

Collons nano, i tot això amb el genoll i el turmell fotut....

Recupera't!!!