Preparant el cap de setmana

M'ha trucat en Miquel per quedar dissabte per fer una ruta per les Gavarres.

No se si l'he entès be, però sembla que anirem a Sant Mateu de Montnegre. Una ruta que hi ha al Wikiloc que sembla molt maca, d'uns 38 km sortint de Cassà (14 km mes sortint de Llagostera), amb uns 1000 m de desnivell acumulat.

Sant Mateu de Montnegre


Per diumenge he quedat amb en Manel, el meu germà, per mirar de fer la ruta de les ermites, que ja volia fer la setmana passada.

Diumenge faré el salt als del BTT Llagostera, però qualsevol els segueix a Caulès tal com estan de forma aquests!!!

Com sempre, si algú s'apunta, esteu convidats (Anim Mirafiori!!!)

2 comentaris:

Mirafiori ha dit...

Tinc un casament!!!! ainss!!!!! a veure si coincidim d'una vegada!!!

Entre la setmana passada i el l'ensurt del meu avi... i aquesta setmana amb la boda... Amb la tonteria dec portar més de 3 setmanes sense tocar la bici, i a sobre tinc el mono!!!!!!!!

Salutacions,

Raül (Mirafiori)

Jordi Marina ha dit...

Eps!!! Mirafiori.

Ja has vist el que t'has perdut???

Aprofitat del teu "jefe" aquesta setmana que estarà petat una bona temporada.

A veure si un dia d'aquest coincidim!!

Jordi